اخبار داغ

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مازندران اعلام کرد

اجرای مدل محرک توسعه فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در آینده نزدیک

اجرای مدل محرک توسعه فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در آینده نزدیک
مهرداد محمدی با اشاره به اجرای مدل محرک توسعه فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در آینده نزدیک گفت: این مدل در واقع راه میانبری برای اثرگذاری بیشتر است که دقیقاً نقش و وظایف همه ارگان‌ها، دستگاه‌ها، نخبگان، علما، اساتید، اقشار بسیج، گروه‌های جهادی و... باهدف شتاب در ارائه خدمات با بیشترین میزان بهره‌وری را مشخص می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد محمدی عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان در شهرستان جویبار اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امربه‌معروف و نهی از منکر همانند نماز واجب است و آحاد مسلمانان باید آن را ابتدا یاد بگیرند و سپس به آن عمل نمایند.
 
وی با اشاره به اینکه اگر امربه‌معروف و نهی از منکر در تمامی شئون به‌درستی اجرا شود، بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در جامعه برطرف خواهد شد، افزود: موضوع بی‌تفاوت نبودن و مطالبه گری آحاد مردم از مسئولین و زمامداران باید به یک فرهنگ و امری ضروری در جامعه اسلامی تبدیل شود.
 
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مازندران از پیاده‌سازی «مدل محرک توسعه فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر» در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: این مدل محرک با محوریت ائمه جمعه شهرستان‌ها و توسط چند استاد نخبه در حال طراحی است و هدف آن، شتاب در ارائه خدمات فرهنگی و یکپارچگی ظرفیت‌های استانی در این حوزه است.
 
محمدی با انتقاد از عدم هماهنگی و انسجام در حوزه مسائل فرهنگی به‌ویژه از سوی مدیران و چهره‌های وابسته به جبهه انقلاب، بیان کرد: این مدل در واقع راه میانبری برای اثرگذاری بیشتر است که دقیقاً نقش و وظایف همه ارگان‌ها، دستگاه‌ها، نخبگان، علما، اساتید، اقشار بسیج، گروه‌های جهادی و... باهدف شتاب در ارائه خدمات با بیشترین میزان بهره‌وری را مشخص می‌کند.
 
وی بابیان اینکه نیاز امروز انقلاب اسلامی مدیران جهادی و حاضر در میانه میدان است، تصریح کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر با توجه به تأکیدات ناخدایِ باخدای کشتی انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان مؤمن، انقلابی و نخبگان جامعه را در دستور کار جدی خود قرار داده است تا از این طریق نقشی مؤثر در راستای ترویج و احیای این فریضتین الهی در جامعه ایفا کند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه