اخبار داغ

مدیرکل دفتر بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت هشدار داد

نگرانی از موج سوم کرونا با افزایش سفر‌ها به مازندران

نگرانی از موج سوم کرونا با افزایش سفر‌ها به مازندران
افشین استوار گفت: موج سوم کرونا، استان مازندران را با نزدیک شدن به آخر تابستان و افزایش سفر‌ها تهدید می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، افشین استوار عصر امروز در بازدید از مراکز درمانی استان و نشست با مسئولان بهداشتی استان، مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل را در کنترل پاندمی کووید۱۹ خوب ارزیابی کرد و گفت: به دلیل ورود بالای گردشگر و مسافر در پایان هر هفته مراکز درمانی استان بیشترین خدمات درمانی را در مقایسه با استان‌های دیگر کشور به بیماران مبتلا به کرونا ارائه می‌دهند.

استوار افزود: افزایش تعداد موارد ابتلا، اوج و پیک شیوع کووید۱۹ در مازندران سبب می‌شود تا شیوع ویروس به سایر نقاط کشور گسترش یابد.

وی با بیان اینکه در چند هفته گذشته شاهد کاهش موارد ابتلا به کووید۱۹ در مازندران بودیم، گفت: موج سوم کرونا استان مازندران را با بازگشایی مدارس و افزایش سفر‌های غیرضرور در هفته پایانی تابستان، تهدید می‌کند.

استوار از هموطنان خواست سفر‌های غیرضرور در هفته پایانی تابستان به مازندران را به زمان دیگر موکول کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت:هموطنان در صورت سفر به مازندران سه گانه‌های طلایی شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن مکرر دست را برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ لحاظ کنند.

همچنین مدیر کل بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به همراه اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بیمارستان شهید بهشتی نوشهر و همچنین مرکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت شهری و کلنیک دندانپزشکی گردکل این شهرستان بازدید کردند و از نزدیک تجهیزات ، امکانات و فعالیت های این مراکز را در پیشگیری ، درمان و مبارزه با ویروس کرونا مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه