اخبار داغ

امام‌جمعه کوهدشت:

دفاع مقدس روحیه انقلابی مردم جهان را تثبیت کرد/ القای ناکارآمدی نظام هدف اصلی دشمنان

دفاع مقدس روحیه انقلابی مردم جهان را تثبیت کرد/ القای ناکارآمدی نظام هدف اصلی دشمنان
حجت‌الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت گفت: دفاع مقدس روحیه انقلابی مردم جهان را تثبیت و جبهه مقاومت را شکل داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس روحیه انقلابی مردم جهان را تثبیت و جبهه مقاومت را شکل داد، امروز دشمنان در تلاش‌اند که با ایجاد شبهات، تحریف و سیاه نمایی خدمات انقلاب اسلامی ایران را وارونه جلوه بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: ما مدیون خون شهدای گران‌قدر هستم و به آنان قول داده‌ایم که در خدمت این مردمی که جانانه از نظام اسلامی دفاع می‌کنند، بوده و به وضعیت اقشار مستضعف به‌صورت ویژه رسیدگی کنیم.

,

 امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به این‌که صحنه‌هایی از همدلی برای شکست کرونا به نمایش گذاشته شد، عنوان کرد: کشور ما در زمینه کنترل این بیماری از خیلی کشورها موفق‌تر عمل کرد، مسئولان با برپایی میزهای خدمت، گزارش کار خود را به مردم ارائه دهند.

,

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت آمریکا اوج بی‌لیاقتی خود را به اثبات رسانده است، تصریح کرد: این کشور خود دارای مشکلات متعدد و جنگ داخلی است ولی این‌طور جلوه می‌دهد که همه‌چیز آرام است و مشکلی ندارند.

,

طهماسبی با اشاره به‌ضرورت حفظ وحدت بین گروه‌های مختلف جامعه و پرهیز از تضعیف، گفت: مسئولان در فعالیت‌های فرهنگی و خدمات‌دهی به مردم حضوری فعال داشته و برنامه‌های متنوعی را ارائه بدهند که بتوانند آن را عملی کنند.

,

امام‌جمعه کوهدشت اظهار کرد: در این شرایط بایستی به‌فرمان مقام معظم رهبری لبیک بگوییم، زیرا ایشان همانند کوه ایستاده و خم به ابرو نیاورده است، با رفتار و تدابیرش دشمنان را مغلوب کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه