اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز:

ولایتمداری تنها راه سعادت و نجات انسان ها از ضـلالت و گـمـراهـی اسـت

ولایتمداری تنها راه سعادت و نجات انسان ها از ضـلالت و گـمـراهـی اسـت
حجت الاسلام لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: مـنـشـاء عـروج و تکامل انـسـان ها ولایت بوده و ولایتمداری تنها راه سعادت بشر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام علی لرستانی در مراسم سوگواری دهه سوم محرم در مسجد جامع شهرستان الیگودرز اظهارداشت: ولایـت از مـهـم تـریـن اصـول شـریـعـت اسـت و اسـتـمـرار رهـبـری رسـول اکـرم (ص ) جـز بـا ولایـت مـعصوم (ع ) و سپس ولایت فقیه، ممکن نیست و ولایت از مهم ترین احکام الهی و مقدّم بر همه احکام فرعی الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: ارزشها،سنگ بناى هر نظام سیاسى و اجتماعى را تشکیل مى دهند و آنها را قوام و استمرار مى بخشند که از این رو هر گونه تحول و جابجایى در ارزشها، تزلزل در بنیان هاى نظام حاکم، بروز آسیب هاى اجتماعى و گسترش ضد ارزشها را به دنبال خواهد داشت و سرانجام سبب جابجایى ارزشها با ضد ارزشها، و هنجارها با ناهنجاریها شده، بحران اجتماعى را پدیدار مى سازد.

,

حجت الاسلام لرستانی تصریح کرد: طبیعى ترین وضعیت براى یک نظام سیاسى، مقابله با خطراتى است که تهدید کننده ارزشها باشد و بر اساس آموزه های اسلامی شناخت امام معصوم (ع) به عنوان حاکم الهی در هر عصری بر مسلمانان آن زمان واجب است.

,

وی بیان کرد: مـنـشـاء عـروج و تـکـامـل انـسـان ها ولایت است و ولایتمداری تنها راه سعادت و نجات انسان ها از ضـلالت و گـمـراهـی اسـت که ریـشـه و سـرآغـاز و اصـل خـلقـت بـر آن بـنـا نهاده شده است و ولایت در نظام هستی در ولایت پیامبر، انبیاء و ائمه معصومین ظهور می کند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: اگر مسلمانان بر این امر اعتقاد داشته باشند و طبق دستورات امام جامعه عمل کنند بسیاری از مشکلات آنها حل می‌شود.

,

وی بیان کرد: افرادی که به صورت عمیق نسبت به ولی خدا معرفت و ایمان دارند هیچ گاه درباره دستورات ولی خدا دچار شک و شبهه یا تردید نمی‌شوند، همواره و در همه حال از امام تبعیت و پیروی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه