اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| سایپا صدرنشین شد/ برد پر زد و خورد پیکان!

لیگ برتر والیبال| سایپا صدرنشین شد/ برد پر زد و خورد پیکان!
هفته دوم لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری هفت دیدار در شهرهای رامسر، ارومیه، اردکان، یزد، مریوان، تهران و آمل پیگیری شد و با صدرنشینی نارنجی‌پوشان سایپا به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با پیروزی تیم‌های هورسان، شهرداری ورامین، سایپا، شهرداری ارومیه، سپاهان، پیکان و فولاد سیرجان مقابل حریفان خود به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در پایان هفته دوم لیگ برتر، سایپا با دو برد و ۶  امتیاز صدرنشین شد، تیم‌های سپاهان، فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه که در پایان هفته نخست صدرنشین بود، با دو برد و شش امتیاز و تفاوت معدل ست‌ها در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند و رتبه پنجم جدول نیز به شهرداری ورامین رسید.
,
نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:
,
 
,
🔻ثبت اولین باخت فنی برای شهروند اراک
, 🔻ثبت اولین باخت فنی برای شهروند اراک,
هورسان ۳ – شهروند اراک صفر (باخت فنی)
,
تیم‌های والیبال هورسان رامسر و شهروند اراک در حالی قرار بود در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) برابر یکدیگر قرار بگیرند که صادر نشدن کارت از سوی کمیته رویدادها و مسابقات برای بازیکنان تیم شهروند اراک، موجب شد تا ناظر مسابقه از برگزاری بازی جلوگیری کند و نتیجه ۳ بر صفر به سود هورسان رامسر ثبت شود.
,
 
,
🔻سایپا به دومین برد خود در لیگ رسید
, 🔻سایپا به دومین برد خود در لیگ رسید,
خاتم اردکان صفر – سایپا ۳
,
تیم والیبال سایپا دومین بازی خود در لیگ برتر والیبال را هم با پیروزی به پایان برد. شاگردان مصطفی کارخانه که در هفته اول رقابت‌ها مقابل هورسان رامسر به پیروزی ۳ بر صفر رسیده بودند، امروز نیز در دومین دیدار خود، خاتم اردکان را با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات (۱۶ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۷) و (۲۱ بر ۲۷) مغلوب کردند. در این بازی ۲ بازیکن خاتم اردکان کارت زرد و قرمز دریافت کردند. جواد حسین‌‌‌آبادی بازیکن شماره ۱۴ در ست اول بازی کارت زرد گرفت و محمدعلی فلاح بازیکن شماره ۲ خاتم هم در ست سوم با کارت قرمز مواجه شد. ضمن این که تیم سایپا در ست دوم به علت تاخیر کارت زرد دریافت کرد.
,
این بازی به مدت ۹۹ دقیقه به طول انجامید و مرتضی اکرمی به عنوان داور اول قضاوت کرد. امید فولادی‌وندا به عنوان داور دوم، شهباز صدری و بهروز جعفری هم به ترتیب به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری در این بازی حضور داشتند.
,
 
,
🔻باخت خانگی راه‌یاب در روز پیروزی اصفهانی‌ها
, 🔻باخت خانگی راه‌یاب در روز پیروزی اصفهانی‌ها,
راه‌یاب ملل کردستان صفر – سپاهان ۳ 
,
تیم راه‌یاب ملل کردستان در اولین میزبانی خود در هفته دوم لیگ برتر والیبال، مقابل اصفهانی‌‌ها با شکست مواجه شد. این تیم که در بازی هفته اول مقابل فولاد سیرجان با نتیجه ۳ بر صفر باخت، این بار نیز برابر سپاهان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد تا اصفهانی‌ها که هفته اول را با برد ۳ بر یک برابر خاتم شروع کرده بودند، این هفته هم با ۳ امتیاز کامل و با نتایج (۲۰ بر ۲۵)، (۱۸ بر ۲۵) و (۲۰ بر ۲۵) از زمین مسابقه خارج شوند.
,
این مسابقه به مدت ۸۲ دقیقه طول کشید و قادر صادقی و علی‌اکبر پاکدلان به ترتیب به عنوان داور اول و دوم قضاوت کردند. مسعود قاری به عنوان ناظر فنی و امیر صداقت نیز به عنوان ناظر داوری در سالن حضور داشتند.
,
 
,
🔻برد پیکان در یک بازی پرکارت
, 🔻برد پیکان در یک بازی پرکارت,
پیکان ۳ – شهرداری گنبد ۲
,
خودروسازان اولین ماراتن ۵ سته لیگ برتر والیبال را به سود خود تمام کردند. تیم پیکان در هفته دوم لیگ برتر در حالی میزبان شهرداری گنبد بود که موفق شد شکست ۳ بر ۲ و با امتیازهای (۱۵بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۳)، (۲۵ بر ۱۹)، (۲۲ بر ۲۵) و (۱۶ بر ۱۴) را به میهمانش تحمیل کند. این بازی پربرخورد با ثبت ۶ کارت زرد و قرمز، رکورددار دریافت کارت در این هفته لیگ برتر شد.
,
در این بازی ادریس دانشفر بازیکن شماره ۷ گنبد یک قرمز و یک کارت زرد دریافت کرد. محمد ترکاشوند سرمربی پیکان کارت زرد دریافت کرد و در ست چهارم از بازی اخراج شد. ولی علی‌پور بازیکن شماره ۳ پیکان هم در جریان بازی کارت قرمز گرفت. ضمن این که هر دو تیم در این دیدار کارت زرد تاخیر را نیز دریافت کردند.
,
در این دیدار که به مدت ۱۵۰ دقیقه طول کشید، داور اول بازی محمدرضا درفش‌کاویان و داور دوم، میثم پارسه بودند. محمد ابراهیم‌زاده به عنوان ناظر فنی، محمدحسین شفقی به عنوان ناظر داوری و احمد شوشتری به عنوان ناظر ویژه در بازی حضور داشتند.
,
 
,
🔻 سقوط یک پله‌ای سیرجانی‌ها به رغم برد
, 🔻 سقوط یک پله‌ای سیرجانی‌ها به رغم برد,
لبنیات هراز یک – فولاد سیرجان ۳
,
تیم لبنیات هراز در دومین بازی خانگی خود، بازنده نبرد حساس با فولاد سیرجان شد تا سقوط ۳ پله‌ای را در جدول رده‌بندی تجربه کند. این تیم که در هفته اول لیگ برتر در رده سوم جدول ایستاده بود، بعد از باخت ۳ بر یک برابر سیرجانی‌ها، به رده ششم جدول سقوط کرد.
,
نکته جالب این که فولاد سیرجان با وجود پیروزی خارج از خانه مقابل آملی‌ها، جایگاه دومی هفته گذشته را از دست داد و در رده سوم جدول ایستاد تا سپاهان جای این تیم را بگیرد.
,
این بازی که به مدت ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه طول کشید، با امتیازات (۲۵ بر ۲۱)، (۲۱ بر ۲۵)، (۱۷ بر ۲۵) و (۲۲ بر ۲۵) به سود فولاد سیرجان خاتمه یافت. قضاوت این دیدار برعهده محمد (فرهاد) شاهمیری بود. مهدی نویدی، حمید حق‌بین و احمد بندری هم به ترتیب به عنوان داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.
,
 
,
🔻اولین باخت یزدی‌ها در خانه
, 🔻اولین باخت یزدی‌ها در خانه,
شهداب یزد یک – شهرداری ارومیه ۳
,
شهرداری ارومیه در اولین بازی خارج از خانه خود در لیگ، برابر شهداب یزد به پیروزی رسید تا یزدی‌ها نخستین شکست خود را هم در لیگ تجربه کنند. این بازی با نتیجه ۳ بر یک و با نتایج (۲۱ بر ۲۵)، (۲۲ بر ۲۵)، (۱۹ بر ۲۵) و (۲۳ بر ۲۵) به سود میهمان تمام شد و ۲ کارت زرد و یک کارت قرمز داشت.
,
در ست دوم این بازی، سعید مصطفی‌وند بازیکن شماره ۲ شهرداری ارومیه کارت زرد دریافت کرد. در ست سوم نیز ناصر رحیمی‌پناه لیبروی شهداب یزد(بازیکن شماره ۱۵) کارت زرد گرفت. فرهاد سال‌افزون بازیکن شماره ۴ شهرداری ارومیه هم یک کارت قرمز از داور دریافت کرد.
,
داور اول این بازی داود نافعی بود و مرتضی علایی به عنوان داور دوم، نادر انصاری به عنوان ناظر فنی، خلیل یگانه‌مجد به عنوان ناظر داوری و علی شاکری به عنوان ناظر ویژه حضور داشتند.
,
 
,
🔻شهرداری ورامین میزبانش را مغلوب کرد
, 🔻شهرداری ورامین میزبانش را مغلوب کرد,
آذرباتری ارومیه یک- شهرداری ورامین ۳
,
تیم آذرباتری ارومیه که در هفته اول لیگ برتر مقابل همشهری‌اش شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورده بود، در هفته دوم نیز مقابل شهرداری ورامین با نتیجه ۳ بر یک و با نتایج (۲۴ بر ۲۶)، (۲۰ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۲) و (۲۰ بر ۲۵) تن به شکست داد.
,
در این بازی که به مدت ۱۲۲ دقیقه به طول انجامید، سید آرش تقوی بازیکن شماره ۵ ورامینی‌ها در ست چهارم کارت زرد گرفت. جاوید اسماعیل‌زاده هم از تیم آذرباتری با کارت زرد مواجه شد.
,
علیرضا قریب و اصغر میرزایی داوران اول و دوم این دیدار بودند.  نظارت فنی و نظارت داوری بازی هم به ترتیب بر عهده حسین پورکاشیان و امیدوار حاتمی بود.
,
 
,
نتایج کامل دیدارهای هفته دوم لیگ برتر به قرار زیر است:
, نتایج کامل دیدارهای هفته دوم لیگ برتر به قرار زیر است:,
هورسان ۳ – شهروند اراک صفر
,
(باخت فنی و سه ست ۲۵ بر صفر)
,
 
,
آذرباتری ارومیه یک – شهرداری ورامین ۳
,
(۲۴ بر ۲۶، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۰ بر ۲۵)
,
 
,
خاتم اردکان صفر – سایپا ۳
,
(۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۷ و ۲۱ بر ۲۵)
,
 
,
شهداب یزد یک – شهرداری ارومیه ۳
,
(۲۱ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۳ بر ۲۵)
,
 
,
راه‌یاب ملل کردستان صفر – سپاهان ۳
,
(۲۰ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)
,
 
,
پیکان ۳ – شهرداری گنبد ۲
,
(۱۵ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۶ بر ۱۴)
,
 
,
لبنیات هراز یک – فولاد سیرجان ۳
,
(۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)
,
 
,
تیم شهرداری قزوین در هفته دوم لیگ برتر استراحت داشت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه