اخبار داغ

در حاشیه افتتاحیه رینگ فیبر نوری جزیره قشم رخ داد؛

واکنش تند نماینده هرمزگان به آمار بیکاری جوانان قشم/ آقای وزیر!‌ یک دوری در جزیره بزنید

واکنش تند نماینده هرمزگان به آمار بیکاری جوانان قشم/ آقای وزیر!‌ یک دوری در جزیره بزنید
مرادی گفت: آقایان اعلام کردند نرخ بیکاری در جزیره قشم به ۴درصد رسیده است. اگر مسئولین منطقه آزاد از بیکاری جوانان قشمی اطلاع ندارند باید عرض کنم هرکسی چنین نرخی برای بیکاری در قشم داده هم اشتباه و بی‌جا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ پروژه رینگ فیبر نوری جزایر قشم، کیش و خارک با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و معاونین وزیر، همتی استاندار، مدیرعامل منطقه آزاد قشم و سایر مسئولین استانی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در ابتدای آئین افتتاحیه این پروژه، معاون منطقه آزاد قشم به ارائه آماری از عملکرد این سازمان پرداخت که با حضور احمد مرادی در پشت تریبون این آمار مورد اعتراض قرار گرفت و دروغ خوانده شد.

,

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان خطاب به میهمانان این آئین اظهار کرد: قصد صحبت در این مراسم را نداشتم اما مسئولین منطقه آزاد آماری از عملکردشان در قشم اعلام کردند که اگر سکوت کنم و پاسخ برخی موارد را بعنوان نماینده مردم ندهم به مردمی که به بنده اعتماد کردند جفا کرده ام و حق مردم به گردنم خواهد ماند.

,

وی افزود: آقایان اعلام کردند نرخ بیکاری در جزیره قشم به ۴درصد رسیده است، اگر مسئولین منطقه آزاد از بیکاری جوانان قشمی اطلاع ندارند باید عرض کنم هرکسی چنین نرخی برای بیکاری در قشم داده هم اشتباه کرده، هم بیجا کرده و هم غلط کرده.

,

مرادی ادامه داد: اگر آقایان به این آمار دروغ اعتقاد دارند از فردا افرادی را در همین جزیره به مدیران منطقه آزاد معرفی کنم که با تحصیلات عالیه از بهترین دانشگاهها مشغول بقالی و مسافرکشی و دستفروشی هستند.

,

نماینده مردم هرمزگان در مجلس اضافه کرد: مدیران منطقه آزاد خودشان را با مدیران قبل از خود مقایسه می کنند. جرات کنید خودتان را با منطقه آزاد جبل علی امارات یا سایر مناطق آزاد مقایسه کنید.

,

وی تصریح کرد: آنقدر فقر و بدبختی در مناطق آزاد وجود دارد که مجلس تصویب کرده است، یک درصد از درآمد مناطق آزاد صرف کمیته امداد و بهزیستی این مناطق گردد. هر مدیر بی کفایتی که مسبب این وضعیت است باید هم در این دنیا و هم در آخرت پاسخگو باشد.

,

احمد مرادی خطاب به وزیر ارتباطات گفت: دوری هم در شهرک صنعتی طولا بزنید که به خانه ارواح تبدیل شده. هر سرمایه گذاری آمد، پشیمان و بدبخت شد و رفت.

,

وی افزود: برای آب این روستا بارها با وزیر نیرو جلسه گرفتم و پیگیری کردم تا بلاخره مشکل حل شد، حالا منطقه آزاد شکایت کرده و شرکت آب و فاضلاب استان را به پرداخت هفت هشت میلیارد تومان پول آب توزیع شده میان مردم محکوم کرده است.

,

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: چند روز قبل به اتفاق استاندار هرمزگان در دفتر آقای مونسان وزیر میراث فرهنگی همین دولت بودیم، آقای مونسان از فرصت سوزی در منطقه آزاد قشم افسوس می خورد. نمیدانم چه عزمی وجود دارد که در استفاده از این فرصت‌ها بی‌لیاقت باشیم.

,

مرادی خاطرنشان کرد: جزیره قشم بالاترین رای را به روحانی دادند، بروید در روستاهای جزیره دوری بزنید، پای درد دل مردم بنشینید و ببینید مردم بومی جزیره قشم با چه فقر و فلاکتی زندگی میکنند.

,

پس از اعتراض مرادی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز با حضور در پشت تریبون گفت: آقای مرادی بعنوان نماینده مردم به درستی به وظایف خودشان عمل میکنند و در جلساتی حتی نسبت به بنده هم گاهاً عتاب و خطاب داشته اند. وظیفه نماینده هم بیان مسائل مردم است لذا از آقای مومنی مدیرعامل منطقه آزاد درخواست دارم موارد مطرح شده توسط آقای مرادی را مورد بررسی و بازنگری قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه