اخبار داغ

فعال فرهنگی و سیاسی هرمزگان مطرح کرد؛

خدمت صادقانه به مردم همراه با امنیت اقتصادی و رفاهی

خدمت صادقانه به مردم همراه با امنیت اقتصادی و رفاهی
داریوش حسن زاده گفت: مسئولان تنها در هفته دولت و مناسبت های ملی و مذهبی به گلزار شهدا می روند تا بلکه صاحب صندلی و جایگاه شوند، در صورتی که باید همیشگی و با تاسی از شهدا برای جلب رضایت عموم مردم با خدمت صادقانه و ایجاد امنیت اقتصادی و رفاهی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام داریوش حسن زاده فعال فرهنگی و سیاسی هرمزگان در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: مردم؛ ولی نعمت مسئولین هستند و مسئولان در مدل زندگی باید شهدا را سرلوحه کارها و خدمت‌رسانی به مردم قرار دهند، سبک و سیره زندگی شهدا در تمام ابعاد مورد توجه معصومین (ع) و رضایت خدا بوده است و بهترین مدل و الگو برای زندگی شخصی و اجتماعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فعال فرهنگی و سیاسی هرمزگان افزود: اگر می خواهیم شبیه به شهدا باشیم باید رویکرد و عملکردمان نیز مانند آنها باشد، الگو برداری از سبک زندگی شهدا برگرفته از سبک اصیل دینی اسلامی است که اگر بخواهیم مسیر زندگی خود را همراه با خوشبختی حقیقی کنیم؛ اصول واقعی زندگی کردن را به ما خواهند آموخت.

,

حسن زاده ادامه داد: تمام خاطراتی که از شهدا به صورت مکتوب در کتب مختلف جمع آوری شده در چند محور به صورت ویژه جلب توجه می کنند از جمله شجاعت،شهامت و شهادت که باعث شده است در برابر چپاول گران تا آخرین قطره خونشان بایستند و از ناموس،خاک و هویت دینی و ملیشان دفاع کنند.

,

وی تصریح کرد: عبادت،بندگی خدا و دعوت به استقامت در برابر گناهان و صبر بر مشکلات، رمز موفقیت شهدا در زندگی انفرادی و اجتماعی و پیروزی جنگ در برابر مستکبرین است آنها احترام ویژه ای برای پدر و مادر خود قائل بودند و تاکید بر تکریم خانواده داشتند.

,

حسن زاده خاطرنشان کرد: شهدا به معنای واقعی کلمه از شهرت، منیت، تکبر، خود برتربینی و غرورهای کاذب به دور بودند و فرماندهان جنگ، طوری رفتار می کردند که بسیاری از مردم نمی دانستند آنها فرمانده هستند، ساده زیستی و توجه ویژه به حق الناس حتی نسبت به وقت مردم و رعایت آن در زندگی فردی و اجتماعی یکی از الویت های آنها بود.

,

وی ادامه داد: شهدا به تکلیفشان به نحو احسنت با بالاترین درجه و گرفتن بهترین نمره ها از مردم و خدا، عمل می کردند که لازم است مسئولین در جبهه فرهنگی و اقتصادی نیز با الگو گیری از شهدا به تکلیف و وظیفه ذاتیشان به درستی عمل کنند مدعیانی که ادعای ادامه راه آنها را دارند نباید تکلیف گریزباشند بلکه باید با تاسی از شهدا تکلیف گرا باشند، این امر قابل قبول نیست که اگر مسئولیتی را می پذیریم نسبت به رفع مشکلات آن حوزه اهتمام جدی نداشته باشیم.

,

این فعال فرهنگی و سیاسی با تاکید بر اینکه شهدا گفتار درمانی نمی کردند بلکه عملگرا بودند، تصریح کرد: مسئولین؛ تنها در هفته دولت و مناسبت های ملی و مذهبی به گلزار شهدا می روند و غبار روبی را انجام می دهند تا بلکه صاحب صندلی و جایگاه شوند، در صورتی که باید همیشگی و با تاسی از شهدا برای جلب رضایت عموم مردم با خدمت صادقانه و ایجاد امنیت اقتصادی و رفاهی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه