اخبار داغ

مدیر عامل ستاد دیه لرستان:

۲۶۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های لرستان/۲۳۶ نفر بدهکار مالی هستند

۲۶۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های لرستان/۲۳۶ نفر بدهکار مالی هستند
شاکرمی، مدیر عامل ستاد دیه لرستان گفت: ۲۶۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان وجود دارد که از این تعداد ۲۵۵ زندانی مرد و ۱۰ زندانی زن بوده که ۱۵ نفر بدهکار دیه تصادفات و حوادث، ۲۳۶ نفر بدهکار مالی و ۱۴ نفر هم بدهکار مهریه و نفقه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توکل شاکرمی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در شورای حل اختلاف ستاد دیه سعی می شود از شکات دعوت کنیم و شرایط متشاکی برای وی بیان شود تا نسبت به وضعیت فرد زندانی که جرم غیر عمدی انجام داده، گذشت نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بیشتر پرونده ها جرائم غیر عمد مالی غیر کلاهبرداری، دیه تصادفات و حوادث است که در مجموع حدود ۶۰ درصد از پرونده های شورای حل اختلاف ستاد دیه استان به مصالحه می انجامد.

,

مدیر عامل ستاد دیه لرستان تصریح کرد: تلاش می شود تا شاکی بخشی از هزینه را گذشت کند و مابقی هزینه با کمک خیرین تهیه و در نهایت می تواند به آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد منجر شود.

,

وی عنوان کرد: ۲۶۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان وجود دارد که از این تعداد ۲۵۵ زندانی مرد و ۱۰ زندانی زن بوده که ۱۵ نفر بدهکار دیه تصادفات و حوادث، ۲۳۶ نفر بدهکار مالی و ۱۴ نفر هم بدهکار مهریه و نفقه هستند.

,

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با کمک خیرین از زندان آزاد شده اند و با کمک خیرین و رایزنی شورای حل اختلاف می توان تعداد افراد بیشتری را آزاد کرد تا به آغوش خانواده بازگردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه