اخبار داغ

بختیاری عنوان کرد؛

ثبت جهانی فرش تولیدی کمیته امداد با عنوان «احسان»

ثبت جهانی فرش تولیدی کمیته امداد با عنوان «احسان»
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از ثبت جهانی فرش تولیدی دستباف مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و رونمایی از لوگوی آن با عنوان احسان بعد از ماه صفر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتصی بختیاری امروز در حاشیه سفر به میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به اینکه فرش دستباف تولیدی توسط مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ثبت جهانی شده است، اظهار داشت: مراسم رونمایی از لوگوی این فرش با عنوان احسان، بعد از ماه صفر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: سال گذشته ۱۳۰ هزار متر مربع فرش توسط مددجویان تولید شده و امسال برای تولید ۲۰۰ هزار مترمربع فرش برنامه ریزی کرده ایم.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با بیان اینکه تلاش های زیادی برای تامین مسکن انجام می گیرد، عنوان کرد: با همکاری خیرین و نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان و… برای احداث ۴۰ هزار مسکن در سال برنامه ریزی داریم.

,

وی به اشتغالزایی برای مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: امسال برنامه ریزی ما اعطای شش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و فراهم کردن ۲۰۰ هزار اشتغال است.

,

بختیاری همچنین به بازدید از یک کارگاه تولیدی مددجویی اشاره کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی این تعداد کارگاه تولیدی در میاندوآب که کارآفرین نمونه استانی و ملی نیز انتخاب شده است، برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به صورت خانگی ایجاد شغل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه