اخبار داغ

فرماندار پاوه:

حضور گردشگران در منطقه پاوه علت افزایش آمار ابتلا به کرونا است

حضور گردشگران در منطقه پاوه علت افزایش آمار ابتلا به کرونا است
پرویز ایده پور گفت: شهرستان پاوه مرکز شیوع نیست و متاسفانه بیشتر آمار ابتلا مربوط به حضور گردشگران و مسافرین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد , پرویز ایده پور امروز پنج شنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان پاوه پس از ارائه گزارش  مدیر شبکه  بهداشت و درمان شهرستان از وضعیت موجود شیوع کرونا در شهرستان در سخنانی اظهار داشت: جان باختن دو تن از مدافعان سلامت دکتر آراس رسولی استاد دانشگاه و سرپرست دانشگاه آزاد روانسر و پیام رحمانی پرستار بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) را به خانواده  این جانباختگان و جامعه پزشکی تسلیت می گویم .

فرماندار پاوه افزود: شهرستان پاوه مرکز شیوع بیماری کرونا نیست و متاسفانه بیشتر آمار ابتلا مربوط به حضور گردشگران و مسافرین است.

وی گفت: بر این اساس ضروری است اکیپ های بازرسی از اماکن اقامتی و تفریحی در اسرع وقت وارد عمل شده و با متخلفین برخورد جدی کنند به این منظور تمامی ادارات و نهادها از جمله نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و دادستانی پاوه آماده همکاری لازم هستند .

ایده پور ادامه داد: متاسفانه در ایران همه رعایت مقررات و پروتکل ها را جدی نمی گیرند از جمله بنده که این امر بسیار نگران کننده می باشد .

وی افزود: ما کم کم در حال اخذ و کسب فرهنگ مقابله با این بیماری همه گیر و ناشناخته هستیم اگر چنان فعالیت کنیم که جامعه رعایت کننده پروتکلهای بهداشتی را از سی درصد کنونی به هفتاد درصد در پاییز امسال برسانیم می توان گفت که کم کم پرونده کرونا بدون استفاده از واکسن در کشورمان بسته خواهد شد .

فرماندار پاوه خاطر نشان کرد: لازم است از فردا تمامی اقامتگاههای مجوز دار و بی مجوز بازرسی و مسافرین را سریعاً برای رفتن به محل زندگی خود راهنمایی کنید .

وی افزود: مدارسی که دانش آموزان و معلمان آن به کرونا مبتلا هستند در اسرع وقت نسبت به تعطیلی آن اقدام شود.

وی گفت: از فردا تمامی خانه هایی که  مجوز سرویس به مسافرین را ندارند باید سرویس دهی غیر قانونی خود را تعطیل کرده و مدیران دستگاههای اجرایی به ویژه سازمان گردشگری با همراهی نیروی انتظامی متخلفین را شناسایی و سریعاً به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان معرفی کنند.

ایده پور تصریح کرد: خانه های مجوز دار توسط میراث فرهنگی کنترل شده و به آنها توصیه شود تا مدتی که  به آنها اعلام می شود از پذیرش مسافرین جداً خودداری کنند.

وی گفت: شهروندان لازم است با توجه به اعلام وضعیت قرمز شیوع کرونا در شهرستان پاوه پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و حتی الامکان از تردد های غیر ضروری جداً خودداری کنند.

وی افزود: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی بازی با جان خود و دیگران است لذا بر همه شهروندان لازم است فرهنگ رعایت مقررات بهداشتی را به دیگران یاد آور شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه