اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

سازمان بورس، مقصر اصلی روند فعلی این بازار است/ مکانیزم ماشه آمریکا جنگ روانی است

سازمان بورس، مقصر اصلی روند فعلی این بازار است/ مکانیزم ماشه آمریکا جنگ روانی است
محسن زنگنه با بیان اینکه زیر ساخت در بازار سرمایه و بورس مناسب نیست، از سازمان بورس به عنوان بزرگترین مقصر روند کنونی این بازار یاد کرد گفت: این بدان خاطر است که دست اندرکاران امر به نگرانی ها و توصیه های مجلس توجه نکردند و قوانین در آن اجرا نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ششمین نشست شورای اداری تربت حیدریه با بیان اینکه زیر ساخت در بازار سرمایه و بورس مناسب نیست، از سازمان بورس بعنوان بزرگترین مقصر روند کنونی بازار یاد کرد و افزود: این بدان خاطر است که دست اندرکاران امر به نگرانی ها و توصیه های مجلس توجه نکردند و قوانین مجلس در آن اجرا نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در برخی سهام ها حباب بورس مشخص بود و اگر شاخص از مرز 3 میلیون عبور می کرد به تبع آن در آبان ماه که برخی افراد انتخابات آمریکا را در آن دخیل می دانند، ممکن بود دچار چالش شویم.

,

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی مکانیزم ماشه آمریکا را در ادامه سیاست های عملیات روانی ایالات متحده، عنوان کرد و افزود: این اقدامات هیچ تاثیری برای نظام اسلامی ایران ندارد.

,

قیمت زعفران در سالجاری 14 میلیون تومان

, قیمت زعفران در سالجاری 14 میلیون تومان,

وی در خصوص مسائل منطقه ای نیز گفت: مقرر شد تربت حیدریه بعنوان محوریت زنجیره زعفران ثبت شود  و در کنار آن مجوز کارخانه نوآوری و فراوری زعفران را نیز دریافت کردیم.

,

این نماینده مجلس مشکلات بوجود آمده در حوزه زعفران را سیاست های غلط دولت برای خرید زعفران و انحصار طلبی برخی افراد عنوان کرد.

,

زنگنه به خروجی برگزاری میز زعفران هم اشاره کرد و افزود: مقرر شد اتحادیه صادرکنندگان زعفران قوانین و اسناسنامه را شفاف اعلام کنند و شورای ملی زعفران تعدیل شود و همچنین موافقت کردند قیمت کف خرید از این منطقه تعیین شود بطوری که خرید محصول از کشاورز هر کیلو 14 میلیون تومان و قیمت برای صادرات بین 600 تا 700 دلار تعیین شود.  

,

برخی ورشکستگان سیاسی در امورات شهر دخالت می کنند

, برخی ورشکستگان سیاسی در امورات شهر دخالت می کنند,

وی بیان داشت: علی رغم شایعات در فضای مجازی تعاملات در سطح مدیران بالادستی خوب و مناسب است، ضمن انکه هیچ گونه نفوذ و یا دخالتی در عزل و نصب مدیران نداشتیم و نداریم.

,

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شان نمایندگان مجلس در حوزه نظارت و صیانت و قانون گذاری است، اظهار داشت: بهر حال عملکرد ضعیف مدیردستگاه اجرایی قابل قبول نیست و نباید اجزاه بدهیم در سیستم اجرایی شهر نیز اختلال ایجاد شود.

,

زنگنه با اشاره به اینکه برخی ورشکستگان سیاسی که شناسنامه و عملکرد آنها مشخص است در شهر دخالت می کنند، اظهار کرد: این رفتارها را صیورانه تحمل می کنیم و در موقع لازم، مستند با مردم سخن خواهیم گفت.

,

وی خطاب به مدیران دستکاههای اجرایی گفت: بودجه های عمرانی حوزه خود را با نگاه باز به دفتر نماینده برسانند تا در در وزارت خانه ها در ردیف بودجه قرار دهیم، چرا که اگر از وقت آن بگذرد کار برای تخصیص اعتبار بسیار سخت خواه بود.

,

دفاع مقدس مبدا تحولات عظیم بین المللی شد

, دفاع مقدس مبدا تحولات عظیم بین المللی شد,

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه، دفاع مقدس را منشا و مبدا تحولات عظیم بین المللی دانست و افزود: این دوران از پازل های فراموش نشدنی تاریخ ایران است و گنجینه های فراوانی در آن نهفته و استخراج می شود.

,

علی رستمی بیان کرد: در شرایطی که در دو سال ابتدای انقلاب اسلامی، کشور درگیر کشمکش های داخلی و قائله های مختلف بود، ارتش منظم و سلاح کافی نداشتیم، از تشکیل سپاه و بسیج مدت زیادی نگذشته بود و همچنین فرماندهی کل قوا در دست شخص خائنی همچون بنی صدر بود، جنگ سخت نظامی را بر ما تحمیل کردند.

,

وی تصریح کرد: در ان دوران با رشادت های مردم در شرایط سخت معیشتی و انفاس قدسی امام راحل حرکتی رقم خورد که علاوه بر اینکه در تاریخ ایران نمونه ای از آن را سراغ نداریم،  باعث تحولات عظیم بین المللی شد.

,

رستمی اضافه کرد: امروز هم باید با مدل فرماندهی دوران 8 سال دفاع مقدس به مصاف دیگر مشکلات کشور برویم تا نتیجه بهتری بگیریم.

,

فرماندار تربت حیدریه خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی افزود: ظرف مدت یک هفته تمام پروژه های نیمه تمام و جدید ملی و شهرستانی را با نگاه باز اعلام تا با کمک نماینده مجلس در ردیف اعتبارات بودجه ای قرار بگیرد.

,

وی در خصوص بازگشایی مدارس خاطر نشان کرد: در این خصوص تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم  چنانچه مدل بررسی وضعیت کرونا در منطقه تغییری پیدا کند برای ادامه بازگشایی مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه