اخبار داغ

فرماندار زنجان:

نماز جمعه زنجان فردا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

نماز جمعه زنجان فردا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود
عسگری با اشاره به اینکه نماز جمعه فردا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: در صورت امکان نماز در محوطه بیرونی مصلی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه براساس ابلاغیه ستاد کرونا در وضعیت‌های زرد و نارنجی امکان برگزار نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد اظهار کرد: هفته گذشته نیز امکان برگزار نماز جمعه وجود داشت و وضعیت زنجان نیز نارنجی بود اما تصمیم نهایی منجر به لغو نماز جمعه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ستاد کرونا استان همیشه نسبت به برگزاری نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید دارند و در زنجان نیز از زمانی که وضعیت قرمز بود نماز جمعه برگزار نشده است.

,

فرماندار زنجان با بیان اینکه با توجه به نارجی شدن وضعیت زنجان نماز جمعه در این هفته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد عنوان کرد: ستاد نماز جمعه محل مصلی را جهت برگزار نماز جمعه آماده خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه تاکید ستاد کرونا استان این است که نماز جمعه در فضای باز برگزار شود افزود: در صورت امکان این اقدام انجام خواهد شد اما اگر این امکان وجود نداشته باشد نماز جمعه در داخل مصلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فضای مناسب برگزار می‌شود.

,

عسگری افزود: محل برگزاری نماز جمعه قبل و بعد از نماز به صورت کامل ضدعفونی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه