اخبار داغ

مدیر اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب:

حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری و حضور مدیران و معلمان در مدارس ضروری است

حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری و حضور مدیران و معلمان در مدارس ضروری است
علی رضاپور گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در سراسر کشور، حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و هبچ اجباری برای حضور نیست اما حضور مدیران و معلمان در مدارس ضروری و اجباری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضاپور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است و هیچ اجبار برای حضور وجود ندارد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب افزود: اصراری برای حضور فیزیکی دانش‌آموزان در کلاس‌های درس نیست اما مسئولان فرهنگی موظف به فراهم کردن شرایط آموزش حضوری افراد در مدارس هستند اما حضور مدیران و معلمان در مدارس ضروری است.

رضاپور گفت: امکان دسترسی دانش‌آموزان به محتوا‌های آموزشی از طریق شبکه شاد، شبکه‌های آموزش تلویزیون و فضای مجازی فراهم شده است و در آینده سیم کارت و اینترنت رایگان و درسنامه های آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی گفت: برای شرایط حضوری دانش آموزان در مدارس، تمامی تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم برای ضدعفونی کردن مدارس، رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین دانش‌آموزان، کاهش زمان برگزاری کلاس‌های درس و حضور فیزیکی افراد در مدارس جهت حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمان انجام شده است.

گفتنی است در شهرستان سرپل ذهاب ۴۵۳ کلاس درس در ۲۲۱ مدرسه برای ۱۶ هزار دانش آموز آماده شده است و یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز کلاس اولی سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه