اخبار داغ

پل چهارم "بشار" یاسوج به عاقبت پل سوم دچار شد

پل چهارم "بشار" یاسوج به عاقبت پل سوم دچار شد
سال جهش تولید از راه رسید تا عملکرد فرسایشی راه اندازی پل چهارم بشار به سرنوشت پل سوم دچار شود و سرانجام وعده نستهن مقدم شهردار یاسوج در بهره برداری از این پل همچنان نامعلوم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل صبح زاگرس، افتتاح لاین اول پل سوم بشار یاسوج سراسر پر از حاشیه و جنجال رسانه ای بود، کاری که بیش از یک دهه از طول عمر آن گذشت تا به فرجام ناقص رسید، هرچند که هم اکنون ساخت لاین دوم آن در دستور کار قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این بین پل چهارم بشار یاسوج این روزها به شکل فرسایشی در حال پیش روی است، پلی که در آخرین اخبار و مصاحبه ها شهردار یاسوج از افتتاح آن تا پایان شهریور ماه خبر داده بود.

,

قطعا اقدامات امیدوار کننده شهرداری یاسوج توسط این رسانه بارها به تصویر کشیده شده است اما به نوبه خود نیز پیشتاز جهت بررسی و نقد اقدامات آن نیز خواهیم بود.

,

, ,

معاون عمرانی استاندار طی چندین مصاحبه قول داده بود در صورتیکه شهرداری یاسوج این پروژه را در زمان مقرر تحویل ندهد، موضوع از دست این دستگاه اجرایی خلع ید گردد و به اداره راه و شهرسازی اینجا را بخوانید   واگذار گردد.

, اینجا را بخوانید,

حال سوال و ابهام اینجاست که چه زمان این موضوع محقق می شود، فرصت آخر برای اتمام کار شهریورماه 99 بوده است و تنها یک هفته به فرصت انتهایی کار باقیمانده است و اکنون باید شهردار یاسوج به مردم و رسانه ها پاسخگو باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه