اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت سرپل ذهاب:

بزرگترین دغدغه ما عادی سازی شیوع بیماری کرونا در جامعه است

بزرگترین دغدغه ما عادی سازی شیوع بیماری کرونا در جامعه است
شهرام روشنی نژاد گفت: بزرگترین دغدغه و نگرانی کادر درمانی این است که مردم فکر می کنند ویروس کرونا و عوارض بیماری امری عادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، شهرام روشنی نژاد در این جلسه گفت: باتوجه به شیوع بالای کرونا و قرمز شدن وضعیت بیماری کرونا در شهرستان، ضمن رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، همکاری و همدلی واحدهای مرکز بهداشت، بیمارستان و سایر بخش‌های دیگربا شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کرونا ضروری می باشد.

رئیس شبکه بهداشت سرپل ذهاب افزود: بزرگترین دغدغه و نگرانی کادر درمانی این است که مردم فکر می کنند ویروس کرونا و عوارض بیماری امری عادی است اگر مردم به سمت عادی سازی بروند و فکر کنند بیماری تمام شده و فعالیت ویروس ضعیف شده است و می توانیم دیگر اصول پیشگیری را رعایت نکنیم دچار مشکل مخواهیم شد.

وی گفت: همچنان فاصله گذاری های اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را ضروری است. مردم به عنوان ناظر عمل کنند و اگر دیدند جایی پروتکل رعایت نمی شود تذکر دهند که مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

وی به مردم توصیه کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال کنید و برای حفظ سلامت خود و عموم جامعه حساسیت به خرج دهید و با کادر درمانی همکاری لازم را داشته باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه