اخبار داغ

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

دستگیری چند نفر از عوامل مهم نا امنی و قتل در کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری چند نفر از عوامل مهم نا امنی و قتل در کهگیلویه و بویراحمد
نگین تاجی از دستگیری چند نفر از عوامل مهم نا امنی و قتل در استان طی 48 ساعت گذشته خبرداد و گفت: این اقدامات نشان از اراده قوی دستگاه قضایی و مرجع مقتدر انتظامی در ایجاد امنیت استان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس دستگیری چند نفر از عوامل مهم نا امنی و قتل در استان طی 48 ساعت گذشته نشان از اراده قوی دستگاه قضایی و مرجع مقتدر انتظامی در ایجاد امنیت استان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 رئیس کل دادگستری استان گفت، قطعا طی این چند روز اخباری از دستگیری برخی از مجرمین متواری، توسط نیروی مقتدر انتظامی در رسانه ها اعلام شده است. برخی از این افراد در استانهای همجوار بدون این که کوچکترین اطلاعی از عملیاتها داشته باشند در کمال اقتدار دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده و اکنون در بازداشت به سر می برند.

,


حسن نگین تاجی گفت، متاسفانه افتخار به برخی فرهنگ های غلط مانند تفاخر به حمل و نگهداری و استفاده از  اسلحه  و ترویج آن بین جوانان باعث افزایش جرایم مرتبط با آن مانند نزاع و قتل در استان شده است.

,
,

 وی با اشاره به پایین  بودن درصد جرائم در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها و استان‌های همجوار گفت: متاسفانه خانواده ها با افتخار به چنین سنت‌هایی  و تشویق فرزندان خود به داشتن سلاح و مهمات در واقع آینده مرگ آور و خطرناکی برای آنها رقم می زنند و لذا خانواده هادر این خصوص باید هوشیار باشند.

,

رئیس کل دادگستری استان در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و تاکید بر این موضوع که دادگستری استان در برخورد با مظاهر ناامنی با هیچ کس تعارفی نداشته و قطعا کسانی که امنیت عمومی را به خطر بیاندازند به اشد وجه برخورد خواهد کرد گفت: مردم نباید توقع داشته باشند که تمام گره های امنیتی انتظامی و فرهنگی توسط دادگستری و مراجع انتظامی و امنیتی مدیریت و حل و فصل شود. بلکه این وظیفه مهمترین رکن جامعه یعنی خانواده‌هااست که  باید دستگاه‌های متولی را در راستای فرهنگ سازی یاری نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه