اخبار داغ

آرزوی سرمربی‌گری در استادیوم یادگار را داشتم؛

منصوریان: از پیراهن تراکتور مانند خانواده‌ام پاسداری می‌کنم/ به خاطر هواداران میلیونی تراکتور و آقای زنوزی به تبریز آمدم

منصوریان: از پیراهن تراکتور مانند خانواده‌ام پاسداری می‌کنم/ به خاطر هواداران میلیونی تراکتور و آقای زنوزی به تبریز آمدم
سرمربی جدید تیم تبریزی گفت: از مدتها پیش آرزو داشتم و خیلی امیدوار بودم که یک روز به تبریز بیایم و در ورزشگاهی که 100 هزار تماشاگر دارد، سرمربیگری کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، علیرضا منصوریان درباره قبول مسؤولیت سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: تراکتور به همراه استقلال و پرسپولیس یکی از سه قطب فوتبال ایران است و من خیلی خوشحالم که سرمربی این تیم شده‌ام . فوتبال برای پرشورها عشق و زندگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور در ادامه افزود: از مدتها پیش آرزو داشتم و خیلی امیدوار بودم که یک روز به تبریز بیایم و در ورزشگاهی که 100 هزار تماشاگر دارد، سرمربیگری کنم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و امروز افتخار پیدا کردم تا در دیار ستارخان‌ها، باقرخان‌ها و باکری‌ها کار کنم.
,
 
,
وی  با اشاره به روند مذاکراتش با مالک باشگاه، خاطرنشان کرد: زمانی که آقای زنوزی و آقای الیاسی با من تماس گرفتند، گفتم که به خاطر «شور هواداران و احترامی که برای شما قائلم به تراکتور می‌آیم». در ادامه هم قرارداد تنظیم شد. من خیلی راحت به تراکتور آمدم، چون احترام ویژه‌ای به آقای زنوزی قائلم و ایشان مانند برادر بزرگم هستند. آقای زنوزی برای فوتبال از جیب خودش خرج می‌کند و به همین خاطر احترام ایشان واجب است. 
,
 
,
منصوریان ادامه داد: من با هواداران تراکتور خاطرات خوبی دارم و اینکه این تیم در همه شهرها و ورزشگاه‌ها هواداران پرشورش را دارد، برای من لذت بخش است. دلیل اصلی حضور من در تبریز، هواداران پرشور میلیونی تراکتور و آقای زنوزی هستند.
,
 
,
وی با بیان اینکه «برای دیدار با پرشورها لحظه شماری می‌‎کنم»، گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر بتوانم بار دیگر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را پُر از هواداران ببینم و شاهد شعار معروف «بیر، ایکی، اوچ» آنها باشم. ان‌شاءالله با انرژی مثبت پرشورها، بتوانیم امسال اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که «چه اهدافی برای آینده تیم متصور است؟»، گفت: تیم‌های بزرگ، اهداف بزرگی دارند. تلاش می‌کنیم که از پرچم و پیراهن تراکتور مانند خانواده خودم پاسداری کنم. این پیراهن، دست من امانت است و به مردم تُرک زبان کشور و هواداران میلیونی تراکتور قول می‌دهم که با جان و دل برای این تیم تلاش کنم. مبنای کار کردن ما در تراکتور، زحمت کشیدن خواهد بود.
,
 
,
منصوریان ادامه داد: من خودم این شعار زیبای هواداران تراکتور را می پسندم که « یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراقی» و  از هواداران می‌خواهم که با همین شعار همانند همیشه از تراکتور حمایت کنند تا ما هم پشت‌مان را به آنها گرم کنیم و کارهای بزرگ انجام بدهیم.
,
 
,
وی در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم که من فقط با یک تماس از سوی آقای زنوزی هدایت تراکتور را قبول کردم و به ایشان گفتم که «باعث افتخار من است که در این شهر و برای هواداران تراکتور کار کنم.» ما در کمتر از 48 ساعت با هم به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم. خدا را هم شکر می‌کنم که در روز تولد استاد شهریار به تراکتور آمدم و ضمن تبریک و گرامیداشت این روز، دوست دارم این مصرع زیبا از ایشان را تقدیم هواداران میلیونی تراکتور کنم: سلام اولسون شوْکتوْزه ائلوْزه.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه