اخبار داغ

شهردار محمد شهر کرج در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ضاربان یک کارگر در محمدشهر کرج اخراج شدند/ تخلفات ساخت و ساز از 11 طبقه به 4 طبقه کاهش یافت

ضاربان یک کارگر در محمدشهر کرج اخراج شدند/ تخلفات ساخت و ساز از 11 طبقه به 4 طبقه کاهش یافت
سعید صفری گفت: عوامل پلیس ساختمانی برای نجات همکارشان، یکی از کارگران محمد شهر کرج را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در نهایت ضاربان فرد کارگر اخراج شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، شهردار محمد شهر کرج امروز پنج شنبه در واکنش به ضرب و شتم یک کارگر ساختمانی توسط عوامل یک شرکت پیمانکاری، در جمع خبرنگاران گفت: پس از ارائه گزارش این موضوع، عوامل پلیس ساختمان وابسته به شهرداری محمد شهر به منطقه مذکور اعزام و در نهایت ضاربان اخراج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سعید صفری با اشاره به اینکه مالک ساختمان در محل حضور نداشت، افزود: عوامل شرکت پلیس ساختمان از کارگران درخواست کردند تا کار متوقف شود اما کارگران به اخطارها توجه نکرده و در نهایت شهربانان ابزار کار کارگران را جمع کردند که با هجوم کارگران به سوی یکی از عوامل پلیس ساختمان همراه شد.
,
 
,
وی اظهار داشت: به دنبال این ماجرا دیگر عوامل پلیس ساختمانی برای نجات همکارشان، یکی از کارگران را مورد ضرب و شتم قرار دادند که البته اقدام صحیحی نبود و متاسفانه  برخی با فیلمبرداری صحنه و حذف بخش هایی از آن، اقدام به انتشار این فیلم در فضای مجازی کردند.
,
 
,
صفری با اشاره به اینکه فیلم کامل حادثه مذکور در اختیار شهرداری محمدشهر کرج است، تصریح کرد:  ساختمان در دست ساخت دارای  پروانه ساخت بود اما در طبقات آن تخلف صورت گرفته و از سوی کمیسیون ماده صد جریمه شده است، همچنین وضعیت عمومی این کارگر خوب است و موضوع به صورت ویژه با حضور مقام قضایی بررسی می شود.
,
 
,
وی واگذاری نظارت ساخت و سازها به بخش خصوصی را روش موفقی برای نظارت بر ساخت و ساز دانست و با تاکید بر اینکه نحوه فعالیت شرکت بخش خصوصی برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز بهتر از گذشته بوده است، گفت: میزان تخلفات ساخت و سازها از ۱۱ طبقه به حدود چهار طبقه در محمدشهر کاهش پیدا کرده است. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه