اخبار داغ

نماینده مردم بناب در مجلس؛

مردم خدمات لازم را از شهرداری‌ها دریافت نمی‌کنند

مردم خدمات لازم را از شهرداری‌ها دریافت نمی‌کنند
حجت الاسلام محمد باقری بنابی گفت: مردم از شهرداری خدمات لازم را دریافت نمی‌کنند و این یک مشکل اساسی برای عدم همکاری مردم با شهرداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب ، حجت الاسلام باقری بنابی در آیین معارفه شهردار بناب با بیان اینکه اصل توسعه شهر با شهرداری و شوراست، گفت: اگر به شهرهای اطراف خود  دقت  کنیم هرجا که شورا و شهرداری پای کار هستند، مردم صمیمانه با این مجموعه خدمات رسان همکاری میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

وی با اشاره به ویژگی ها و شخصیت جواد نظام پرست گفت: شهردار منتخب شورای شهر فردی پاکدست، فرهنگی و فردی اجتماعی در شهرستان بناب به شمار می رود که امید است با وحدت و انسجامی که در بین مسئولان شهرستان ایجاد شده کارهای بزرگی در بناب اتفاق بیافتد.

,

نماینده بناب با انتقاد از تغییرات مکرر در مدیریت شهرداری بناب گفت: قطعا اگر شهردار بتواند کارهای خوبی را در سطح شهر انجام داده و مردم نیز احساس کنند خدماتی شایسته در شهرستان در برابر پرداخت عوارضات صورت میگیرد شورا های دور بعد نیز بخاطر منافع مردم ادامه ی مدیریت شهرداری را خواستار خواهند شد.

,

حجت الاسلام باقری بنابی از شورا و شهردار منتخب خواست ماهانه عملکرد خود را به مردم گزارش دهند که چقدر عوارض گرفته و تا چه میزان برای توسعه و آبادانی شهر هزینه کردند.

,

نماینده مردم بناب در مجلس یازدهم با بیان اینکه از سرمایه گذار باید بخوبی حمایت شود گفت: تا زمانی که از سرمایه گزاران بخش خصوصی حمایت نکرده ایم و کارها را به مردم نسپاریم پیشرفتی حاصل نخواهد شد در واقع باید به سرمایه گذار امتیاز بدهیم تا برای شهرستان امتیاز بگیریم.

,

وی تاکید کرد: باید دید خود را نسبت به سرمایه گذار تغییر دهیم، شهرستان بناب یک شهر بازی در شان مردم را ندارد باید از سرمایه های بخش خصوصی در این راستا استفاده کرده و از آنها حمایت کنیم.

,

عضو کمسیون اقتصادی جلس شورای اسلامی به برخی از مشکلات و کمبودهای شهرستان بناب اشاره کرد و گفت: آباد کردن پارک ها، جابجایی میدان تره بار و خشکبار به زمین ۱۰۰ هکتاری، ساماندهی منطقه تفریحی صوفی چای، ساماندهی فضای سبز شهرستان از جمله مواردی است که می تواند این شهرستان را متحول کند.

,

باقری بنابی در خاتمه از شهردار بناب خواست توانمند سازی نیروهای شهرداری را در اولویت قرار داد و در راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند، بنده بعنوان نماینده بناب و پدر بزرگوارم هر جا که لازم باشد قطعا موانع و مشکلات را با کمک سایر مسئولان برطرف خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه