اخبار داغ

سردار اشتری:

رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش،به رغم همه توطئه ها بیانگر عزت ماست

رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش،به رغم همه توطئه ها بیانگر عزت ماست
فرمانده نیروی انتظامی در پیامی خطاب به امیر موسوی تاکید کرد: رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش، به رغم همه توطئه‌ها و تحریم‌ها بیانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی خطاب به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» تاکید کرد:  برگزاری موفق رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش را تبریک گفت و افزود:  هرچند بهترین پاداش‌ها برای انسان‌های مخلص، خشنودی و رضای پروردگار است، لیکن به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» لازم می‌دانم مراتب قدردانی و سپاس خود را از برگزاری رزمایش ذوالفقار ۹۹ که بیانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، به رغم همه توطئه‌ها و تحریم‌ها بوده است، تشکر و قدردانی نمایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ادامه این پیام آمده است: از درگاه خداوند متعال سعادت، سلامت و دوام توفیق خدمتگزاری جنابعالی را در ظل عنایات حضرت حق و توجهات خاص حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

,

براساس این گزارش مرحله اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش، از ۲۰ تا ۲۲ شهریورماه با شعار «امنیت پایدار در سایه اقتدار دفاعی» آغاز شده بود. در این رزمایش مهم یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی، یگان‌های پروازی نیروی هوایی و دریایی ارتش به مدت سه روز در دریای عمان به تمرینات تازه ترین تاکتیک‌های نظامی و تسلیحاتی ارتش پرداختند.

,

گستره رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش دو میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند تا مدار ۱۰درجه شمالی بود. تست و آزمایش سامانه‌های رزمی مانند موشک‌های کروز سطح به سطح و ساحل به دریا، اژدر، موشک‌های هوا به ‌سطح و سطح به هوا و سامانه‌های راکت انداز از روی شناورهای سطحی، زیر سطحی، یگان‌های پروازی و پهپاد و نیز مرور طرح‌های تاکتیکی آفندی و پدافندی از مهمترین اهداف اعلام شده در این رزمایش بود که با موفقیت انجام شد. رصد و پایش حریم هوایی کشور و منطقه عمومی رزمایش، حضور گسترده نیروی پدافند هوایی ارتش و همچنین اجرای آتش توسط سامانه‌های پدافندی برای مقابله با اهداف متخاصم هم از اهداف استراتژیک این رزمایش اعلام شده بود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه