اخبار داغ

فرماندار شهرستان صحنه :

حضور در مدارس شهرستان صحنه اختیاری است

حضور در مدارس شهرستان صحنه اختیاری است
علیرضا حیدری, فرماندار شهرستان صحنه گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان صحنه به ریاست حیدری فرماندار و با حضور بخشداران ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا حیدری در این جلسه گفت :وضعیت انتشار ویروس کرونا در صحنه رو به افزایش است و در وضعیت قرمز قرار داریم که اگر کنترل نشود باید شاهد از دست دادن عزیزانمان باشیم .

وی افزود :هیچ کسی فکر نکند که در امان است، کرونا به هیج کسی رحم نمی کند و ما وظیفه داریم اقدامات لازم و اساسی را در پیشگیری و مقابله با این ویروس خطرناک انجام دهیم.

فرماندار شهرستان صحنه در ادامه با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا در شهرستان عنوان کرد: حضور دانش آموزان در کلاس های درس اختیاری است و در خصوص حضور دانش آموزان در مدرسه خانواده ها تصمیم گیرنده هستند و در صورت عدم مراجعه به مدارس از کلاس شاد استفاده کنند که از بحث آموزش عقب نمانند.

 رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان در این جلسه رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت مستمر اجرای دقیق و هوشمندانه را از مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در شهرستان دانست و از رئیس بهداشت درمان شهرستان خواست تا نظارت بیشتری برمدارس شهرستان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشد .

حیدری در پایان عنوان کرد : از مردم عزیز شهرستان برای جلوگیری از شیوع  بیماری کرونا انتظار داریم تا مراسم ترحیم در مزار را محدود تر برگزار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه