اخبار داغ

پس از انتظار برگه های کارانه علوم پزشکی صورت گرفت

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به انتشار تصاویر جنجالی کارانه میلیونی هیات رئیسه دانشگاه

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به انتشار تصاویر جنجالی کارانه میلیونی هیات رئیسه دانشگاه
یزدانپناه در واکنش به انتشار تصاویر جنجالی پرداخت کارانه کارکنان و هیات رئیسه این دانشگاه واکنش نشان دادو گفت : کارانه خلاف قانون نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز یزدان پناه در گفتگوی با خبرنگار صبح زاگرس در خصوص انتشار فیش های حقوقی و کارانه برخی از کارکنان و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  در فضای مجازی گفت : کارانه حق قانونی بوده و در این رابطه تخلفی صورت نگرفته است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در پاسخ به این سوال که چرا حقوق کارگران پرداخت نمی شود با اشاره به اینکه شرکت های طرف قرارداد دانشگاه  علوم پزشکی  که حقوق کارگران را پرداخت نکرده بودند با جریمه سنگین مواجه شدند گفت : بخشی پرداخت شد و تا چند روز آینده حقوق  این کارکنان و کارگران پرداخت می شود .

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با ابراز گلایه از کسانی که بدنبال فضاسازی مسموم رسانه ای و دادن اطلاعات غلط به افکار عمومی هستند از شناسایی  2 نفر عامل انتشار این اسناد در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد.

,

یزدان پناه  تاکید کرد : بر اساس قوانین جمهوری اسلامی حقوق و کارانه پرداخت می شود و اگر تخلفی وجود داشته باشد به طور حتم نهادهای نظارتی و امنیتی برخورد می کنند.

,

وی از بروز رسانی حقوق کارکنان  تا چند روز آینده خبر داد و گفت :کسانی که چنین فضایی را ایجاد کرده اند با آنها برخورد قانونی می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه