اخبار داغ

کارشناس بورس پاسخ می دهد؛

دارا دوم خرید مناسبی در شاریط فعلی است؟

دارا دوم خرید مناسبی در شاریط فعلی است؟
کارشناس اقتصادی در مورد خرید دارا دوم یا همان پالایشی اول گفت: بهتر بود نمادهای پالایشی باز بود و ما در اینباره اظهار نظر می کردیم چرا که نحوه بازگشایی و رفتار بازار در این باره اهمیت دارد از این رو کسانی که هنوز ثبت نام نکردند بهتر است تا روز یکشنبه اینکار را به تاخیر بیاندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ابوالحسنی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بعد از سه هفته که بورس شرایط خوبی نداشت و اکثر سهم ها در صف فروش به سر می بردند از سه روز گذشته تا کنون وضعیت بهتر شده است و حتی امید به بهتر شدن نیز در هفته آتی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس اقتصادی تصریح کرد: خیلی از کسانی که در بازار سرمایه  حضور دارند با این سوال رو به رو هستند که آیا دارا دوم را بخرند و اگر بخرند سود خواهند کرد و یا ضرر؟ حتی کسانی هستند که در بازار سرمایه حضور ندارند اما از آنچه که از دارا اول شنیدند این علامت سوال برای آنها وجود دارد.

,

وی افزود: در ابتدا باید بگویم بهتر بود نمادهای پالایشی باز بود و ما در اینباره اظهار نظر می کردیم چرا که نحوه بازگشایی و رفتار بازار در این باره اهمیت دارد از این رو کسانی که هنوز ثبت نام نکردند بهتر است تا روز یکشنبه اینکار را به تاخیر بیاندازند.

,

ابوالحسنی ادامه داد: دارا دوم یا همان پالایشی اول به نظر سود دارا اول را نخواهد داشت اما اگر اتفاق ویژه ای نیفتد در همان ابتدای بازگشایی هم با سود خوبی همراه خواهد بود؛ اگر این سود در بازار سرمایه قیاس شود.

,

مهدی ابوالحسنی بیان کرد: کسانی که به بازار خوشبین نیستند باز هم اگر کمی بلند مدت تر خرید کنند و دید بلند مدت داشته باشند، قطعا ضرر نخواهند کرد.

,

این کارشناس اقتصادی گفت: به نظر من برای کسانی که در بازار سرمایه حضور دارند خرید این صندوق خالی از لطف نخواهد بود و رضایت آن ها را به همراه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه