اخبار داغ

با حضور سبزپوشان انقلابی در هرسین صورت گرفت؛

برگزاری رزمایش مومنانه پویش همکلاسی مهربان در هرسین/ توزیع بسته های آموزشی میان دانش آموزان

برگزاری رزمایش مومنانه پویش همکلاسی مهربان در هرسین/ توزیع بسته های آموزشی میان دانش آموزان
با حضور فرمانده سپاه ناحیه، مسئول بسیج دانش آموزشی، آموزش و پرورش و خیرین شهرستان رزمایش مومنانه پویش همکلاسی مهربان در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با حضور فرمانده سپاه ناحیه، مسئول بسیج دانش آموزی، مدیر اداره آموزش و پرورش و خیرین شهرستان رزمایش مومنانه پویش همکلاسی مهربان در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ابتدای این مراسم اظهار داشت: در بحث نهضت کمک مومنانه با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج سازندگی و با پشتیبانی برخی از عزیزان خیر توانستیم تا این لحظه حدود 4500بسته معیشتی در بین جامعه هدف آسیب دیده از کرونا توزیع کنیم.

وی افزود: البته در کنار این بسته های معیشتی طبخ غذای گرم در مناسبت های مختلف با همکاری کمیته امداد و بهزیستی و کمک های برخی از خیرین در آشپزخانه سپاه صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین از کمک های حمایتی خیر ارجمند حاج مرید محمدی در تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن در بین مردم تقدیر و تشکر کرد.

مراد سنگ سفیدی مسئول دانش آموزی هرسین در ادامه این مراسم اظهار داشت:به همت خیرین محترم و با همکاری آموزش و پرورش در چند نوبت کمک هایی صورت گرفته است که توزیع 85بسته آموزشی و اهداء 20هدیه کارت 200هزار تومانی از جمله این کمک ها می باشد.

وی افزود: در این راستا و با حمایت های آموزش و پرورش، بسیج اصناف،اتاق اصناف،  واحد خواهران هیئت رزمندگان و برخی خیرین و مدیران مدارس و اعضای گروه جهادی شهید مسعود دارابی تعداد 42بسته آموزشی شامل کیف و لوازم التحریر در قالب رزمایش مومنانه پویش همکلاسی مهربان با هزینه 60میلیون ریال تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه