اخبار داغ

وجود 80هزار پروژه نیمه تمام توسعه و عمران شهری در کشور

وجود 80هزار پروژه نیمه تمام توسعه و عمران شهری در کشور
معاون عمران و توسعه امور شهری روستایی وزیر کشور گفت: در حال حاضر 80هزار پروژه نیمه تمام توسعه و عمران شهری در سراسر کشور وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جمالی نژاد در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های  توسعه و عمرانی شهری باشت اظهار کرد:  امسال اعتباری به مبلغ 80 هزار میلیارد ریال در قالب اوراق مشارکت به شهرداری های کلان شهرها و شهرهای بزرگ اختصاص داده شد.

 وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات  به منظور  تحقق طرح های مشارکتی  از برنامه های دولت برای توسعه زیرساخت های رفاهی در شهرهای مختلف کشور است، افزود: براساس این طرح تا سقف ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به اجرای طرح های عمرانی و رفاهی پرداخت خواهد شد.

معاون عمران و توسعه امور شهری روستایی وزیر کشور گفت: در حال حاضر 80هزار پروژه نیمه تمام توسعه و عمران شهری در سراسر کشور وجود دارد که برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به اعتبارات است.

 جمالی نژاد ادامه داد:پروژه هایی در اولویت اجرا و تخصیص اعتبار قرار دارند که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند.

وی در ادامه از کمک 20هزار میلیارد ریال به شهرداری ها و دهیاری‌ها کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال 20 هزار میلیارد ریال دیگر به شهرداری ها و دهیاری های کشور کمک می‌شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری روستایی وزیر کشور افزود: این اعتبارات به منظور تکمیل طرح عمرانی کوچک و زودبازده به شهرداری ها و دهیاری های کشور پرداخت  می‌شود.

 جمالی نژاد عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون از سوی این سازمان به شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت کشور ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پرداخت شده است.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه