اخبار داغ

شهرخودرو صفر - شباب الاهلی امارات 1؛

لیگ قهرمانان آسیا| یک بازی خواب‌آور/ رحمتی دوای درد عنابی‌ها نبود!

لیگ قهرمانان آسیا| یک بازی خواب‌آور/ رحمتی دوای درد عنابی‌ها نبود!
پس از یک نمایش ضعیف از سوی شاگردان رحمتی، مهاجم تعویضی شباب الاهلی در لحظات پایانی دروازه شهرخودرو را باز و امیدهای تیم ایرانی را برای صعود ناامید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم شهرخودرو پس از باخت برابر پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان در دو مسابقه ابتدایی گروه B لیگ قهرمانان، سه شب قبل در سومین بازی آسیایی به مصاف تیم بدون امتیاز شباب الاهلی امارات رفت ولی نتوانست مقابل این تیم هم نتیجه بگیرد و با یک گل مغلوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاگردان سیدمهدی رحمتی در دیدار مهم امشب نیز با نتیجه مشابه بازی رفت از الاهلی شکست خوردند تا کورسوی‌های امید برای صعود در اردوی تیم مشهدی هم خاموش شود و دو دیدار نهایی عنابی‌پوشان تقریباً تشریفاتی تلقی شود.

,

اشتباهات شهرخودرویی‌ها در این دیدار هم بسیار بود و شاگردان رحمتی حتی خوش‌شانس بودند که دروازه‌شان بیشتر از یک بار باز نشد. بازیکنان تیم مشهدی در اکثر دقایق نمایشی کسل‌کننده و بی‌برنامه را اجرا کردند تا در نهایت تیم سبزپوش الاهلی امارات 6 امتیازی شود و شانس صعود نماینده ایران را سلب کند.
 

,
,

گروه B لیگ قهرمانان آسیا- فصل 2020 / هفته چهارم
پنج‌شنبه: 99/06/27 ؛ ساعت 19:30
استادیوم: الجنوب باشگاه الوکره(دوحه)/ بدون تماشاگر
داور: هنا هتاب(سوریه)/ کمک‌ها: علی احمد(سوریه) و احمد الرعال(اردن)/ داور چهارم: مسعود طفیلیه(سوریه)

,
,
,
,

 

,


شهرخودرو صفر؛
گل: -

,
, شهرخودرو صفر؛,
,

 

,

شباب الاهلی امارات 1؛
گل: پدرو (83)

, شباب الاهلی امارات 1؛,
,


 

,
,

ترکیب شهرخودرو: محمدجواد کیا،علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، حسن جعفری، علی طاهران، محمدرضا خلعتبری، محمد فرامرزی، روح‌الله سیف‌اللهی

, ترکیب شهرخودرو,

سرمربی: مهدی رحمتی
 

,
,

ترکیب شباب الاهلی: ماجد ناصر، محمد مزوق، کلید عباس، عزیزجان گانیف، اسماعیل الحمادی، عبدالعزیز هیکل، احمد خلیل، عبدالله النقبی، یوسف جابر  احمد محمد، ماجد حسن

, ترکیب شباب الاهلی,

سرمربی:جرارد ساراگوسا

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه