اخبار داغ

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میناب؛

تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به صنعتگران صنایع دستی پرداخت می شود

تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به صنعتگران صنایع دستی پرداخت می شود
اقتداری از پرداخت تسهیلات بانکی به صنعتگران صنایع دستی متقاضی راه اندازی کارگاه اشتغالزایی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ نیما اقتداری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز از پرداخت تسهیلات بانکی با سود ۴درصد به صنعتگران مینابی خبرداد و اظهار کرد: در راستای حمایت از صنعتگران تسهیلات کم بهره برای صنعتگران صنایع دستی پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میناب با بیان اینکه این تسهیلات از سقف ۵۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان متفاوت خواهد بود افزود:صنعتگرانی که موفق به اخذ مدرک معتبر از اداره صنایع دستی و میراث فرهنگی شده اند می توانند از این تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

,

وی ادامه داد: تسهیلات بانکی در عرصه های خوس بافی،تلی بافی، گلابتون دوزی، کمه زنی، حصیربافی،چادرشب بافی، پرداخت می شود و تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان ۴ در صد سود بانکی و با بازپرداخت ۲ ساله و۶ ماه تنفس به صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند.

,

اقتداری اضافه کرد: صنعتگرانی که متقاضی تسهیلات بالاتر از ۵۰۰ میلیون تومان باشند علاوه بر پرداخت ۱۰ درصد سود بانکی ۲ درصد کارمزد سال باید پرداخت کنند و با بازپرداخت ۲ ساله به بانک گردشگری معرفی می شوند.

,

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میناب  با بیان اینکه ۹۰ دردصد از صنعتگران صنایع دستی میناب را بانوان صنعتگر تشکیل می دهند، گفت: بیشترین شاغلان صنایع ‌دستی شهرستان ‌های میناب بانوان هستن که در روستاها فعالیت دارند.

,

اقتداری یادآورد شد : ۶ ماه تنفس اعلام شده به معنی تاخیر در بازپرداخت اقساط می باشد و مشمول سود دریافتی در مدت یاد شده خواهد بود.

,

وی خاطرنشان کرد: مجریان دریافت این تسهیلات به افزاد بیمه شده و بیمه نشده، کارگاه های انفرادی و گروهی و شاغل خانگی می باشد که طرح توجیهی براساس فعالیت چه در زمیه تولید، فروش توسعه کارگاه یا راه اندازی و تجهیز کارگاه پرداخت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه