اخبار داغ

در رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت؛

اهداء بیش از ۲۲ هزار سبد معیشتی به نیازمندان مینابی

اهداء بیش از ۲۲ هزار سبد معیشتی به نیازمندان مینابی
مسئول بسیج سازندگی میناب گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا تاکنون ۲۲ هزار و۳۷۱ سبد معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ احمد رنجبرزاده کلیبی مسئول بسیج سازندگی میناب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارهرمز، اظهار کرد: در راستای رزمایش کمک مومنانه با هدف مواسات و همدلی بین افراد نیازمند و حادثه دیده در بحث بیماری منحوس کرونا، تعداد ۲۲ هزار و ۳۷۱ بسته معیشتی طی هفت مرحله توسط بسیجیان این شهرستان در میناب توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رنجبرزاده کلیبی افزود: ارزش کالاهای توزیع شده بین افراد ۴ میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان شامل اقلامی مانندبرنج، تن ماهی، ماکارانی، رب، سویا، لوبیا، نخود و روغن بوده که در بین خانوار‌های کم‌درآمد و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

,

وی ادامه داد: در مرحله اول این رزمایش ۱۴۱۳بسته معیشتی  به ارزش۲۱۲میلیون تومان، مرحله دوم۲۳۲۶بسته به ارزش۳۴۸٫۹۰۵سیصدوچهل هشت میلیون ونهصدوپنج هزارتومان بین نیازمندان توزیع شد.

,

مسئول بسیج سازندگی میناب اضافه کرد: طی مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه۱۰۸۰بسته معیشتی به ارزش۱۶۱٫۹۴۵صدوشصت ویک میلیون ونهصدوچهل وپنج هزارتومان و در مرحله چهارم ۲۳۰۰بسته به ارزش ۶۹۰میلیون تومان که جمعا۷۱۱۹ بسته به ارزش ۱٫۴۱۲٫۸۵۰یک میلیارد و چهارصد دوازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان تهیه وبین نیازمندان توزیع گردید.

,

رنجبرزاده گفت: در مرحله پنجم کمک مومنانه نیز سبد معیشتی و طی دو مرحله دیگر ۱۱ تن مرغ منجمد به همراه مواد غذایی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان میناب توزیع شد.

,

وی افزود: دراین رزمایش ۵۳۰ پایگاه بسیج و ۲۶۰ گروه جهادی کار شناسایی، جمع آوری کمک های مردمی و توزیع بسته های معشیتی به نیازمندان را برعهده داشتند.

,

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی مواد غذایی ۳ میلیون ریال بوده است گفت: سپاه در کنار سایر نهاد‌ها و اقشار جامعه در بحرانها پای کار آمده و هرچه در توان دارد و با همه امکانات آماده خدمات‌رسانی است.

,

مسئول بسیج سازندگی میناب خاطرنشان کرد: رسیدگی ویژه به وضعیت محرومین، فقرا و نیازمندان شهرستان در شرایط کنونی که شیوع بیماری کرونا معیشت آنها را با مشکل مواجه کرده، همت همگانی ضروری به نظر می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه