اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد؛

فوت ۱۰ بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته در البرز

فوت ۱۰ بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته در البرز
محمد فتحی گفت: متاسفانه از دیروز تا امروز 28 شهریور، ۱۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۵۷ نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز جمع در تشریح آخرین آمار کرونا در استان، در جمع خبرنگاران، گفت: از دیروز تا امروز ۲۸شهریور - ۹۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

محمد فتحی با اشاره به اینکه مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی، محتمل و مشکوک )، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۶ هزارو ۸۶۴ نفر هستند، افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۵ هزار و ۳۱۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
,
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۴۸۲ نفر شامل موارد ( قطعی، محتمل و مشکوک )، در مراکز درمانی بستری هستند، اظهار داشت: از این تعداد ، ابتلای ۲۱۸ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۵۷ نفر رسیده است.
,
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه