اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز مطرح کرد؛

کرج - چالوس از ساعت 15 امروز یک طرفه می شود/ تداوم محدودیت های ترافیکی البرز تا 30 شهریور

کرج - چالوس از ساعت 15 امروز یک طرفه می شود/ تداوم محدودیت های ترافیکی البرز تا 30 شهریور
سرهنگ رضا گودرزی گفت: ممنوعیت تردد از ساعت ۱۵ امروز جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۸ الی ۳۰ شهریور ماه جاری از کرج به سمت چالوس اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس راه البرز امروز جمعه در تشریح محدودیت های ترافیکی راه های استان، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: از امروز تا 30 شهریور ماه تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس ممنوع می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به اینکه محدودیت ترافیکی مذکور از آزادراه تهران_ شمال و محدوده شهرستانگ آغاز خواهد شد و تا مرزن آباد ادامه دارد، افزود: اجرای محدودیت ترافیکی در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ شهریور، به وضعیت ترافیکی در جاده کرج _ چالوس بستگی دارد.
,
 
,
وی اظهار داشت: اگر حجم بار ترافیک در  ابتدای جاده کرج - چالوس افزایش یابد، محدودیت ترافیکی از میدان امیرکبیر کرج اجرا می شود، همچنین در راستای کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌ های استان البرز با سایر نهادهای امدادی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
,
 
,
رئیس پلیس راه البرز  در خاتمه با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد از ساعت ۱۵ روزهای  جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۸ الی ۳۰ شهریور ماه جاری از کرج به سمت چالوس اجرا می شود، تصریح کرد: این محور بر اساس اعلام ماموران پلیس راه در محل، از ساعت ۱۸ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه