اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار:

نقل‌وانتقال نیروهای نهضتی بر اساس بررسی سامانه‌ای است

نقل‌وانتقال نیروهای نهضتی بر اساس بررسی سامانه‌ای است
ذباح گفت: پیگیری مجدد و مجدانه در رابطه با مشکلات نیروهای نهضتی از سوی مدیریت آموزش‌وپرورش رشتخوار انجام‌شده که در آخرین بررسی سامانه‌ای که انجام گرفت، امکان خدمت ۶ نیرو بومی در سطح شهرستان رشتخوار فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ با توجه به درخواست تعدادی از نیروهای نهضتی در رابطه با مشکلات پیش‌آمده در جهت انجام نقل و انتقالات اخیر نیروهای قبول‌شده نهضتی در آموزش و پرورش، این موضوع را در سطح شهرستان مورد بررسی قراردادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


محمد انصاری یکی از نیروهای نهضتی در بخش جنگل رشت خوار گفت: با توجه به اینکه شهرستان رشتخوار نیازمند نیروی بومی جهت تدریس در مدارس سطح این شهرستان است، مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را جهت  فراهم شدن شرایط خدمت نیروهای نهضتی در منطقه انجام دهند.

زهرا بکند دیگر نیروی نهضتی در رشتخوار با درخواست بررسی بیشتر جهت ماندگاری نیروهای نهضتی بومی در منطقه خود، گفت:  تدریس نیروهای نهضتی در شهرستان‌های هم‌جوار علاوه بر مشکلات رفت آمدی، باعث گلایه نیروهای که چندین سال در حال خدمت نهضت بوده‌اند، شده است.

فاطمه صالحی نیز یکی دیگر از نیروی‌های نهضتی در شهرستان رشتخوار که در تقسیمات استانی در شهرستان زاوه سازمان‌دهی شده است، گفت: با توجه به نیاز خود شهرستان رشتخوار به نیروی بومی و مشکلات از قبیل دار بودن فرزند کوچک، چرا باید نیروی بومی منطقه به شهرستان‌های هم‌جوار مراجعه کند.

نقل‌وانتقال نیروهای نهضتی بر اساس بررسی سامانه‌ای/ در آخرین پیگیری انجام‌شده ۶ نیروی نهضتی در رشتخوار ماندگار شدند

,
,
,
,
,
,
,
, نقل‌وانتقال نیروهای نهضتی بر اساس بررسی سامانه‌ای/ در آخرین پیگیری انجام‌شده ۶ نیروی نهضتی در رشتخوار ماندگار شدند,

محمود ذباح مدیر آموزش‌وپرورش رشتخوار، گفت: پیگیری مجدد و مجدانه در رابطه با مشکلات نیروهای نهضتی از سوی مدیریت آموزش‌وپرورش رشتخوار انجام‌شده که در آخرین بررسی سامانه‌ای که انجام گرفت، امکان خدمت ۶ نیرو بومی در سطح شهرستان رشتخوار فراهم شد.

,

وی با توجه به اینکه تمامی مراحل نقل‌وانتقال نیروهای نهضتی به‌صورت سامانه‌ای صورت گرفته است، گفت: تمام ملاک‌های موردنظر در جهت تعلق گرفتن نیروها بر اساس امتیازات کسب‌شده در آزمون و سایر امتیازات از طریق سیستم انجام‌شده است، که بیش از ۸۵ نیرو که دارای امتیازات لازم بوده از نیروهای بومی شهرستان در رشتخوار تدریس خواهند کرد.

,

ذباح افزود: با درخواست مجدد نیروهای نهضتی پیگیری‌ها موردنیاز از سوی مجموعه آموزش‌وپرورش رشتخوار مجدد انجام‌شده، که در آخرین جابه‌جایی صورت گرفته تعداد ۶ نیرو در شهرستان رشتخوار ماندگار شده‌اند.

,

وی همچنین در رابطه بااینکه موضوع نقل و انتقالات نیروهای نهضتی تنها و تنها از طریق سیستم و بر اساس انتخاب الویت های خود نیروهای نهضتی و امتیازات محاسبه‌شده در سیستم انجام‌شده، افزود: هیچ‌گونه امکان تغییر در دست مدیران آموزش‌وپرورش نبوده و این تقسیمات بر اساس بررسی‌های سامانه‌ای صورت گرفته است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه