اخبار داغ

بایکوت های خبری ادامه دار

اندرحکایت سفر معاون وزیر کشور به گچساران/روزی که خبرنگاران بایکوت شدند؟!+تصاویر

اندرحکایت سفر معاون وزیر کشور به گچساران/روزی که خبرنگاران بایکوت شدند؟!+تصاویر
عدم دعوت از خبرنگاران و رسانه ها در برخی برنامه ها و جلسات امر جدیدی نیست و مسبوق به سابقه است اگرچه هیچگاه مسئولین به صورت شفاف عدم دعوت از رسانه ها را هم اعلام نکرده اند؟!!.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،روز گذشته معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، سفری به کهگیلویه و بویراحمد داشت که به نوعی بازدید از پروژه های عمرانی و بررسی مشکلات طرحها و کمک به تسریع روند اجرای این پروژه ها از مهمترین  اهداف سفر "جمالی نژاد" به نقاط مختلف استان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

این در حالی است که بازدید روزگذشته معاون عمرانی وزیر کشور از طرح ها و پروژه های گچساران تقریبا هیچ بازتابی در سطح رسانه های پر مخاطب شهرستان و به تبع آن در سطح استان نداشت! و جناب فرماندار و شهردار گچساران ازخروجی این بازدیدها تنهابه چند تصویر آنهم در پیج اینستاگرامشان همت گماشته اند.

,

جدای از این موارد نیز شهردار گچساران در پیجش درباره این بازدید نوشته است: معاون وزیر کشور در سفر به دوگنبدان، امروز(پنجشنبه) از چندین طرح و پروژه عمران شهرداری دوگنبدان  بازدید به عمل آوردند .مهندس جمالی نژاد در حاشیه این بازدیدها ،دستورات لازم در جهت حل مشکل ناوگان حمل و نقل و ماشین آلات شهرداری دوگنبدان را صادر فرمودند که  انشاءلله در این خصوص پیگیری های لازم در اسرع وقت صورت گیرد.

,

, ,

هرچند برخی کاربران در واکنش به این اقدام مسئولین خطاب به شهردار و فرماندار گچساران نوشته اند: خدا قوت. انشاءالله که سودمند بوده باشه. یه سوال؟؟ چرا قبلا اگر یه مسئول کشوری می خواست به گچساران بیاد رسانه ها ردیف بودند و هر کدام با تیتری درشت حضور فلان شخص را به اطلاع عموم می رساندند اما حالا یه معاون وزیر میاد یه شب هم در گچساران هست و در سکوت خبری سفرش به پایان می رسد و فقط، همین یه مورد که از شهرداری آن هم با تاخیر رسانه ای می شود؟!.

,

دیگری هم نوشت: تعجبم از مسولین شهر از فرماندار تا... شاید یه کسی کاری داشته باشه. واقعا متاسفم برای مدیران شهرم.. اگر آقای تاجگردون بود فرماندار صف اول و دیگر مدیران به صف و رسانه هم همینطور...واقعا چرا برای این معاون وزیر هیچ خبری نبود؟؟ آیا چون تاجگردون نبود خبری هم نبود؟؟ یا مدیران چون آقا بالای سر ندارند و هیچ ترسی ندارند؟؟ عجیبه؟.

,

, ,

کاربری هم نوشت:آیا در طی این سالها پروژه برای افتتاح نبود که امروز به بهره برداری برسه ،یا پروژه ای که کلنگ زنی بشود تعریف نشده بود که بتوان از ظرفیت این معاون استفاده بشود ؟؟چگونه می شود این همه بی سرو صدا مقام عمرانی بیاید و اتفاقی رقم نخورد...شاید قیصریه به خاطر دستمالی در حال سوختن است...!!!؟.

,

دیگری هم نوشته است:آقای شهردار خواهش می کنم کوچه امیر کبیر ۲ قیر ریختن. آسفالت یادشون رفته رسیدگی کنید، ممنون می شم.

,

, ,

هرچند فرماندار گچساران هم در رسانه ای کردن این موضوع بسیار زحمت کشیده اند!!! و با درج چند عکس در پیجش نوشته است:پنجشنبه بیست هفتم شهریور ماه نود نه ،حضور معاون محترم امور عمرانی وزیر کشور و معاون محترم امور عمرانی استاندار و ذیحساب هم استانی وزارت کشور در شهرستان و بازدید از محلات شهر دوگنبدان.

,

این در حالی است که برخی رسانه های شهرستان در واکنش به این اقدام مسئولین هم نوشته اند:"اما روی سخنمان با آنهایی است که در این میان سعی بر آن دارند تا به جامعه القا کنند که در نبود تاجگردون، "معاون وزیر کشور" گچساران را رها کرده است و…اینکه این افراد مامور به انجام هستند یا چنین حرکت هایی را به پای سهل انگاری آنها باید نوشت حق انتخاب با مردم است. 

,

امروز شهرود گچسارانی از خود سوال می کند حتما به دلیل اینکه گچساران نماینده نداشته است معاون وزیر کشور به گچساران نیامده است و برای او هم مهم نبوده است ؟!.

, ,

بهتر این بود در حالی که در نبود نماینده گچساران و باشت برخی به دنبال انجام برخی تحرکات هستند مسئولان خود اجازه چنین حرکتی را ندهند و مانع از آن شوند.اینکه چرا معاون وزیر کشور به گچساران می آید و به بازدید می پردازد و چگونه مسئولان به رسانه ها اطلاع نمی دهند تا مردم در جریان اقدامات و برنامه های معاون وزیر کشور قرار بگیرند خود حدیث مفصلی است که استاندار باید پاسخ دهد.

,

معاون وزیر کشور شب پنجشنبه در گچساران حضور داشته است و صبح روز بعد هم به بازدید از پروژه های گچساران پرداخته است و جالبتر اینجاست شب را در گچساران سپری می کند اما بی آنکه چنین سفری را به رسانه ها اطلاع دهند از گچساران عازم دیگر شهرهای استان می شود".

,

, ,

بنابراین بایکوت خبری بازدید معاون وزیر کشور به گچساران توسط مسئولین ،آنهم در تاثیرگذارترین و پر مخاطب ترین رسانه های استان  که بسیاری از آن ها مرجع خبری برای مخاطبان خود هستند چه مفهومی می تواند داشته باشد،هرچند رسانه ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان رسالت اطلاع رسانی به موقع و شفاف به جامعه را بر عهده دارند و از این رو دعوت از خبرنگاران در برنامه ها به معنای اهمیت قائل شدن مسئولان جهت آگاهی بخشی به مردم در مورد تصمیمات اتخاذ شده است.

,

بنابراین رویکرد مسئولین،ادارات،نهادها ،سازمانها و... در حوزه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی به جامعه به صورت شفاف و به موقع است، نگاه بسته در حوزه اطلاع رسانی دقیق و شفاف همچنان در این شهر سیاست زده موج می زند و عدم دعوت از خبرنگاران و رسانه ها در برخی برنامه ها و جلسات امر جدیدی نیست و مسبوق به سابقه است اگرچه هیچگاه مسئولین به صورت شفاف عدم دعوت از رسانه ها را هم اعلام نکرده اند؟!!.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه