اخبار داغ

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد:

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هنوز بسته نشده!/ تصمیم AFC سیاسی بود

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هنوز بسته نشده!/ تصمیم AFC سیاسی بود
مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درباره وضعیت سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: وضعیت خوب است ما با روحیه خوب آمدیم و تمرینات را شروع کردیم. البته مشکلاتی در هماهنگی تیم‌ها وجود داشت که رفع شد. ما یک برد روحیه‌بخش به دست آوردیم و تمرینات به خوبی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر رسانه‌ای حضور 6 تیم در یک هتل خوب نیست و همان روز اول این موضوع را گفتیم. ما خیلی مشکل داشتیم و حتی برای هماهنگی زمان تمرین مشکلاتی بود که البته رفع شد. ما هم قرار بود هتل را تغییر دهیم که البته هنوز محقق نشده است.

,

اشرف درباره اینکه نیمی از تیم تغییر کرده و زمان زیادی لازم است تا تیم هماهنگ شود، گفت: بله 7 بازیکن جدید آمدند که پرسپولیس را دوست دارند. گل‌محمدی هم گفته بود بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی دارند. در بازی قبل این اتفاق افتاد و در نیمه دوم این هماهنگی رخ داد. این فصل لیگ قهرمانان بسیار عجیب شده است. به خاطر تصمیم سیاسی و غیرورزشی که کنفدراسیون آسیا گرفت مبنی بر اینکه ایران نمی‌تواند میزبان باشد امتیاز میزبانی را از دست داد و به خاطر کرونا بازی‌ها متمرکز برگزار شد. شرایط سخت بود اما توانستیم بازی اول را ببریم. پرسپولیس تیمی است که چند بازیکن آن در لیگ قهرمانان بوده و تجربه آنها کمک می‌کند. امیدوارم شاهد صعود تیم به مرحله بعد باشیم.

,

وی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم، درخصوص وضعیت برانکو، یادآور شد: موضوع برانکو پیچیده شد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مسائل زودتر حل شود. طبق آخرین صحبتی که با فدراسیون داشتیم پنجره باشگاه هنوز به صورت رسمی بسته نشده و هیچ نامه رسمی مبنی بر بسته شدن نقل و انتقالات به ایران نرسیده و منتظر رای فیفا هستیم. در این چند روزی که اینجا بودیم مدیریت باشگاه حواسش به تیم بود و پول تو جیبی به بازیکنان داده شده. فشار زیادی به باشگاه وارد شد از جمله مسئله برانکو و قراردادها که همه باعث شد تا شرایط سخت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه