اخبار داغ

پیگیری یک مطالبه؛

تحریم پخش مسابقات خارجی برای ایرانیان از طریق ماهواره/وزارت ارتباطات زیرساخت های زمینی را فراهم سازد

تحریم پخش مسابقات خارجی برای ایرانیان از طریق ماهواره/وزارت ارتباطات زیرساخت های زمینی را فراهم سازد
تحریم حق پخش برخی مسابقات بین المللی از جمله فوتبال از طریق ماهواره سبب شده تا فیلم خارجی در تویسرکان و تعدادی دیگر از شهرستان های کشور به روی آنتن برود و تنها مناطقی که زیرساخت های زمینی آن مهیاست می توانند مسابقات را تماشا کنند، بنابراین وزارت ارتباطات مؤظف است که زیرساخت های لازم را فراهم سازد نه صدا و سیما.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چند روزی است بیشتر از همیشه پیام هایی از گلایه مندی همشهریان تویسرکانی برای مجموعه های خبری مبنی بر اینکه “چرا در تویسرکان به جای فوتبال، فیلم خارجی پخش می کنند” ارسال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در پاسخ به این سوال به سراغ مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان رفتیم تا علت را جویا شویم. گرچه این مشکل تنها مرتبط به تویسرکان نیست و مردم در تعدادی دیگر از شهرستان های کل کشور با آن هم مواجه هستند.اما خالی از لطف نبود که علت عدم پخش مسابقات بین المللی به صورت زنده در این شهرستان را پیگیر شویم.

,

تحریم پخش مسابقات خارجی برای ایرانیان از طریق ماهواره

, تحریم پخش مسابقات خارجی برای ایرانیان از طریق ماهواره, تحریم پخش مسابقات خارجی برای ایرانیان از طریق ماهواره,

«مهدی دهقان نیری» رییس صدا سیمای استان همدان در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه مشکل مطرح شده به صدا و سیما مربوط نیست بلکه به مخابرات (وزارت ارتباطات) ارتباط دارد، گفت: برای پخش فوتبال یا مسابقات بین المللی ما تحریم هستیم و دشمن به ما سیگنال را از طریق ماهواره نمی دهند، تنها راهی که می ماند این است که سیگنال رسانی از طریق فرستنده های زمینی ارسال شود.

,

وی اظهار کرد: فرستنده های زمینی هم در دستان شرکت زیرساخت و مخابرات است و در دستان صدا و سیما نیست، پس صدا و سیما برای مناطقی که فرستنده زیر ساخت آن فراهم است، می تواند از طریق زمینی سیگنال مرتبط با پخش مسابقات را ارسال کند و از طریق ماهواره بالاجبار فیلم خارجی پخش می کند.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان افزود: بنابراین مناطقی همچون تویسرکان و کرمانشاه که از طریق ماهواره نمی توانند این قبیل مسابقات را تماشا کنند و این مشکل به صدا و سیما ارتباطی ندارد، صدا و سیما سیگنال رسانی خود را انجام می دهد.

,

وزارت ارتباطات زیرساخت های زمینی را فراهم سازد

, وزارت ارتباطات زیرساخت های زمینی را فراهم سازد, وزارت ارتباطات زیرساخت های زمینی را فراهم سازد,

به گزارش عصر همدان، امید آن که وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته به آن پای کار بیایند وبا فراهم کردن زیرساخت های لازم لااقل از طریق زمینی بسترهای مرتبط برای پخش مسابقات بین اللملی را فراهم سازند تا این گونه مردم را گلایه از عملکرد خود نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه