اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان همدان مطرح شد؛

تقویت گفتمان دفاع مقدس، راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی/ آمریکا در معاهدات بین الملل هیچ منطقی را نمی شناسد

تقویت گفتمان دفاع مقدس، راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی/ آمریکا در معاهدات بین الملل هیچ منطقی را نمی شناسد
نماز جمعه این هفته شهرهای مختلف استان همدان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در میعادگاه های نماز جمعه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان همدان، با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.در این مراسم ائمه جمعه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، خیانت برخی حکام کشور های عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

امام جمعه همدان: سرنوشت اسرائیل به دست جبهه مقاومت رقم خواهد خورد

, امام جمعه همدان: سرنوشت اسرائیل به دست جبهه مقاومت رقم خواهد خورد, امام جمعه همدان: سرنوشت اسرائیل به دست جبهه مقاومت رقم خواهد خورد, سرنوشت اسرائیل به دست جبهه مقاومت رقم خواهد خورد, سرنوشت اسرائیل به دست جبهه مقاومت رقم خواهد خورد,

آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی گفت: فلسفه خلقت انسان رسیدن به مقام اطاعت پروردگار عالم است.

,

امام جمعه همدان با بیان اگر کسی به مقام تقوی الهی برسد حکمت هم پیدا می کند افزود: در آیه ۱۲ سوره لقمان به رسیدن به مقام حکمت اشاره شده که البته این نعمت عظیم مخصوص به لقمان نیست و در آیات دیگر راه دستیبابی به حکمت برای همه انسان ها باز اعلام شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه اگر به کسی حکمت الهی داده شود به خیر کثیر راه پیدا کرده گفت: مصداق بارز حکمت اطاعت از پروردگار عالم است.

,

آیت الله شعبانی در ادامه با اشاره به مساله عادی سازی روابط  بعضی از کشورهای به ظاهر اسلامی مثل امارات و بحرین با اسرائیل گفت: ممکن است در ادامه برخی کشورهای دیگر هم روابط خودشان را با اسراییل عادی و یا حتی در کشور خودشان پایگاه های نظامی برای اسرائیل قرار دهند.

,

وی با اشاره به صحبت های اخیر سفیر امارت در واشنگتن افرود: سفیر امارات گفته بود اشتراکات ما با اسراییل خیلی بیشتر از فلسطین است!

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: نقطه اشتراک شما چه است؟ زیرا اشغال و آدم کشی در منطقه از اقدامات اسراییل است.

,

وی تاکید کرد: این کشورها باید از سرنوشت افرادی همچون یاسر عرفات که به دنبال عادی سازی رابطه با اسرائیل بود تجربه بگیرند.

,

آیت الله شعبانی با بیان اینکه مردم کشور بحرین مخالف این عادی سازی روابط هستند عنوان کرد: هیچ شخص آزاده ای نمی تواند اسراییل را به رسمیت بشناسد البته دولتمردان این کشورها نه دین دارند و نه آزاده هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه این کشورها باید پاسخگوی عواقب حضور اسراییل در منطقه باشند ادامه داد: البته سرنوشت اسرائیل به دست جبهه مقاومت رقم خواهد خورد و کشورهای به ظاهر اسلامی فکر نکنند با عادی سازی روابط به منافع خودشان دست پیدا می کنند.

,

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به مسئله  مکانیسم ماشه که روز یکشنبه در شورای امنیت مطرح خواهد شد بیان کرد: از لحاظ رویه های شورای امنیت اینکه تحریم های جمهوری اسلامی دوباره فعال شود طبیعتا امکان پذیر نیست، چون آمریکا باید شکایت کند. که البته شکایت کرده و ۱۳ کشور که باید رای دهند مخالف با این شکایت هستند.

,

آمریکا در معاهدات بین الملل هیچ منطقی را نمی شناسد

, آمریکا در معاهدات بین الملل هیچ منطقی را نمی شناسد, آمریکا در معاهدات بین الملل هیچ منطقی را نمی شناسد,

وی با تاکید بر اینکه از لحاظ معاهدات بین المللی این امکان شکایت وجود ندارد گفت: آمریکا از برجام خارج شده و این تناقض گویی ها به این علت هست که احساس قدرت طلبی می کنند و البته آمریکا نشان داده در معاهدات بین المللی هیچ منطقی را نمی شناسد.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: حتی اگر اعضای شورای امنیت هم مخالفت نکنند باز هم به این سادگی امکان فعال شدن مکانیزم ماشه وجود ندارد چون باید کمیته ای تشکیل و اجماع صورت گیرد.

,

وی افزود: البته در دنیایی که دنیای استعمار حقوق بشر بر کوه آتش نشانی از هواهای نفسانی نشانده شده هیچ چیزی بعید نیست.

,

آیت الله شعبانی خاطر نشان کرد: به هرحال انتظار بر این است مسئولین وزارت خارجه پیگیری های مناسب را داشته باشند.

,

مردم برای اقامه دین خدا، ۸ سال مقاومت کردند

, مردم برای اقامه دین خدا، ۸ سال مقاومت کردند, مردم برای اقامه دین خدا، ۸ سال مقاومت کردند,

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مردم عزیز ما ۸ برای خاک نجنگیدند بلکه برای اسلام  و برای اقامه دین مقاومت کردند.

,

امام جمعه همدان با بیان اینکه آرمان های دفاع مقدس برای همیشه زنده خواهد بود گفت: تقویت هویت دینی و سیاسی و عنصر هویت ساز ایرانی و اسلامی از آرمان بزرگ دفاع مقدس است.

,

لزوم معرفی گفتمان دفاع مقدس به نسل جوان

, لزوم معرفی گفتمان دفاع مقدس به نسل جوان, لزوم معرفی گفتمان دفاع مقدس به نسل جوان,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دفاع مقدس را گنج عظیم عنوان کرد و افزود: باید در معرفی گفتمان دفاع مقدس به نسل جوان تمام تلاش خودمان را بکنیم.

,

تضعیف گفتمان دفاع مقدس کشور را دچار مشکل می کند

, تضعیف گفتمان دفاع مقدس کشور را دچار مشکل می کند, تضعیف گفتمان دفاع مقدس کشور را دچار مشکل می کند,

آیت الله شعبانی با تاکید بر اینکه امروز هم اگر کشور بخواهد پیش برود باید همین گفتمان زنده شود گفت: هرجا که گفتمان دفاع مقدس تضعیف شد و مسولین پایبند به ارزش ها نبودند این کشور دچار مشکل شده است.

,

راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی تقویت گفتمان دفاع مقدس است

, راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی تقویت گفتمان دفاع مقدس است, راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی تقویت گفتمان دفاع مقدس است,

وی خاطرنشان کرد: امروز راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی تقویت گفتمان شهدا و مسیری است که رزمندگان طی کردند.

,

امام جمعه همدان با انتقاد از وجود دلال ها در بازار و ضعف عملکرد مسؤلین در این خصوص گفت: ما ۸ سال جلوی دشمن را گرفتیم حال نمی توانیم جلوی دلال را بگیریم.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولی که معتقد و پایبند به گفتمان دفاع مقدس در میدان عمل باشد تصریح کرد: اگر مسئولی کوتاهی کند باید پاسخگوی خون شهدا باشد و مسئولیت در جمهوری اسلامی متفاوت با جاهای دیگر است و امیدواریم مسئولین بیشتر معتقد شوند.

,

امام جمعه نهاوند: قرارداد ننگین سازش کاران موجودیت و امنیت صهیونیستها را تامین نخواهد کرد

, امام جمعه نهاوند: قرارداد ننگین سازش کاران موجودیت و امنیت صهیونیستها را تامین نخواهد کرد, امام جمعه نهاوند: قرارداد ننگین سازش کاران موجودیت و امنیت صهیونیستها را تامین نخواهد کرد,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: معجزه انقلاب اسلامی باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود چون کل دنیا یک طرف بودند و ما تنها بودیم.

,

وی اظهار داشت: استکبار جهانی در جنگ تحمیلی هدفش نابودی انقلاب بود و به یاری خدا و با رشادت های رزمندگان اسلام اجازه داده نشد حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود.

,

امام‌ جمعه نهاوند افزود: بعد از دفاع مقدس بود که انقلاب اسلامی به دنیا معرفی و صادر شد و امروز به امید ملت های مظلوم تبدیل شده است.

,

وی با اشاره به توصیه های رهبر انقلاب در مورد عدم اجرای سند ۲۰۳۰ گفت: این سند نباید در آموزش و پرورش اجرا شود و این توصیه رهبر انقلاب است چون این سند استقلال کشور را به خطر می اندازد.

,

مغیثی اظهار داشت: این سند نسل جوان را طبق فرهنگ عربی پرورش مس دهد و این نقشه حطرناکی است و دلیلی ندارد در حالی که ما فرهنگ غنی داریم.

,

وی گفت: امروز دشمن در حال فشار حداکثری است و با این‌ کار سعی در مایوس کردن مردم دارند ولی در سخت ترین شرایط مردم پای انقلاب مانده اند.

,

امام جمعه نهاوند با اشاره به قرارداد نگین کشورهای عربی با صهیونیست ها افزود: این سازش ها و قراردادها تاثیری در هدف نهایی جبهه مقاومت ندارد و این سازش ها برای حفظ حکومت های دست نشانده است و هدف نهایی این سازش فراموشی مسئله فلسطین و برای انتخابات امریکا است.

,

وی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت در مقابل نقشه های دشمنان ایستاده است و سازش کاران و صهیونیستها باید بدانند خطر برای موجودیت رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر می شود و امنیت این رژیم با این قراردادها تامین نخواهد شد.

,

امام جمعه شهر بهار: ادامه دادن راه شهدای دفاع مقدس وظیفه جوانان است

, امام جمعه شهر بهار: ادامه دادن راه شهدای دفاع مقدس وظیفه جوانان است, امام جمعه شهر بهار: ادامه دادن راه شهدای دفاع مقدس وظیفه جوانان است,

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به معنای هشت سال از خودگذشتگی و ایثار است.

,

حجت الاسلام ارزنده بر لزوم زنده نگه داشتن دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: جوانان باید بدانند که چه افرادی با رشادت و از خودگذشتگی این انقلاب را سرپا نگه داشتند، در این دوران شهید سید میلادها، شهید ترابی ها و سردار سلیمانی ها جان خود را فدا کردند تا اسلام زنده بماند اکنون ادامه دادن راه این شهدا بر دوش همین جوانان است.

,

وی افزود: امروز بیشتر از هر زمانی نیاز است که نام و یاد شهدا زنده نگه داشته شود، امروز جبهه حق و باطل دارد از هم جدا می شود، بحرین و امارات دیگر کشورها با موضع گیری خود نسبت به اسرائیل دارند جبهه خود را از حق جدا می کنند.

,

امام جمعه بهار به تغییر نام برخی معابر از شهدا به نامهای دیگر اشاره کرد و گفت: برداشتن نام شهدا از سر کوچه ها و خیابان هابرای فراموش کردن نام و یاد شهداست و چرا که این نام ها تنها برای آدرس دهی نیست بلکه نشان دهنده این است که اگر بخواهیم به مقصد برسیم می باید در راه شهدا قدم برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه