اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

احتکار و سوءاستفاده در شرایط فعلی کشور خیانت است/اجازه نمی دهیم توطئه های صهیونیستی منافع و عزت ملی ما را به خطر بیندازد

احتکار و سوءاستفاده در شرایط فعلی کشور خیانت است/اجازه نمی دهیم توطئه های صهیونیستی منافع و عزت ملی ما را به خطر بیندازد
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ما در شرایط جنگی قرار داریم، حتماً که نباید گلوله مبادله شود، تحریم‌ها و فشارهای شدید آمریکای ها برای از پا درآوردن ماست لذا ما باید همت کنیم و دشمن را به‌زانو دربیاوریم نه اینکه هر کس به فکر منافع خودش باشد، این خیانت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اراک گفت: شرایط دنیا، منطقه و کشور عادی نیست مسائلی همچون فروش نفت، تأمین منابع مالی و واردات بسیار سخت است بسیاری از کشورها همچون کره جنوبی به بهانه تحریم‌ها بازی درمی‌آورند و طلب ما را نمی‌دهند و برخی هم در داخل با سوءاستفاده و فرصت‌طلبی خیانت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

احتکار و سوءاستفاده در شرایط فعلی کشور خیانت است

, احتکار و سوءاستفاده در شرایط فعلی کشور خیانت است, احتکار و سوءاستفاده در شرایط فعلی کشور خیانت است,

دری نجف آبادی ادامه داد: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید کمک کنیم نه اینکه خدایی نکرده کسی خیانت کند، انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی نظارت کنند چه معنی دارد کالاها، خودرو و غیره هرروز یک قیمتی داشته باشند دولت، سازمان تعزیرات، مجلس و قوه قضائیه باید جدی‌تر عمل کند. 

, دری نجف آبادی , ادامه داد: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید کمک کنیم نه اینکه خدایی نکرده کسی خیانت کند، انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی نظارت کنند چه معنی دارد کالاها، خودرو و غیره هرروز یک قیمتی داشته باشند دولت، سازمان تعزیرات، مجلس و قوه قضائیه باید جدی‌تر عمل کند.,  ,

وی با بیان اینکه احتکار و سوءاستفاده در شرایط فعلی کشور خیانت است افزود: ما در شرایط جنگی قرار داریم، حتماً که نباید گلوله مبادله شود، تحریم‌ها و فشارهای شدید آمریکای ها برای از پا درآوردن ماست لذا ما باید همت کنیم و دشمن را به‌زانو دربیاوریم نه اینکه هر کس به فکر منافع خودش باشد، این خیانت است و منجر به عاقبت نمی‌شود بلکه سوء عاقبت خواهد بود.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: از مسئولین استان هم می‌خواهیم تا با جدیت بیشتری عمل کنند، با محتکرین در هر لباس برخورد شود و اجازه چپاول جیب مردم و حقوق بیت‌المال را ندهند، ما باید راه خودمان را باقوت ادامه بدهیم و به امثال ترامپ اعتمادی نیست.

,

در آغاز جنگ ما جز خدا کسی را نداشتیم/ امروز نیروهای مسلح با قدرت آماده دفاع از کشور هستند

, در آغاز جنگ ما جز خدا کسی را نداشتیم/ امروز نیروهای مسلح با قدرت آماده دفاع از کشور هستند, در آغاز جنگ ما جز خدا کسی را نداشتیم/ امروز نیروهای مسلح با قدرت آماده دفاع از کشور هستند,

امام‌جمعه اراک با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز گفت: وقتی حملات جنایت‌کارانه صدام در سال 59 در غرب و جنوب کشور انجام شد ما جز خدا کسی را نداشتیم، امکاناتی نبود، سپاه سامان نگرفته بود و ارتش هم سازمان‌دهی نداشت.

,

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: فشار منافقین این بود که امام ارتش را منحل کنند اما آن وجود نورانی با صدور بیانیه‌ای از ارتش حمایت کردند و پوزه کسانی را که به دنبال انحلال ارتش بودند به خاک مالیدند، حالا 40 سال از آن روزهای غریبانه و مظلومانه می‌گذرد و امروز ارتش ما با آن‌همه شهدایی که تقدیم کرد و افتخاراتی که هوانیروز، نیروی دریایی و سایر نیروها داشتند بسیار قدرتمند است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: مانور ذوالفقار را دیدیم که ارتش و نیروی دریایی قدرتمند ما در 2 میلیون کیلومترمربع عملیات انجام داد درحالی‌که ما در ابتدای جنگ یک رادار نداشتیم اما حالا رادارهایی داریم که از هر طرف 40 هزار کیلومتر را به‌صورت صوتی و تصویری پوشش می‌دهند.

,

وی با اشاره به دستاوردهای دفاعی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: خوشحالیم که بعد از آن سختی‌ها نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و نیروی قدس ما باقدرت آماده دفاع از کشور هستند، امروز همه امکانات و تجهیزات نظامی توسط صنایع دفاعی ساخته می‌شود و بنیه دفاعی کشور و تقسیم‌کارها توسط فرماندهی معظم کل قوا رصد می‌شود.

,

امام‌جمعه اراک ادامه داد: ارتش و سپاه مکتبی، در طول تاریخ این کشور چنینی ظرفیتی نبوده است و البته همه ملت هم آماده و پشتیبان هستند، ظرفیتی که امروز در کشور امام زمان (عج) به وجود آماده و این قدرت دفاعی یک نعمت الهی است، ما باید آمادگی خود را در تمام مرزها حفظ کنیم.

,

اجازه نمی دهیم توطئه های صهیونیستی منافع و عزت ملی ما را به خطر بیندازد

, اجازه نمی دهیم توطئه های صهیونیستی منافع و عزت ملی ما را به خطر بیندازد, اجازه نمی دهیم توطئه های صهیونیستی منافع و عزت ملی ما را به خطر بیندازد,

دری نجف‌آبادی همچنین ضمن محکومیت اقدام سازش‌کارانه برخی کشورهای عربی با اسرائیل افزود: توطئه‌های ابوظبی، بحرین و این‌ها باز یک چراغ هشداری است برای ما که دشمنان ما یعنی ترامپ، کاخ ننگین سیاه، تلاویو و مزدوران پشت پرده امروز علیه ما رجز می‌خوانند و می‌گویند امنیت منطقه توسط ایران درخطر است و به این کشورها اظهار می‌کنند که باید وحدت داشته باشیم، خاک‌برسر این جنایتکاران روسیاه که امنیت خودشان را در سایه اسرائیل و ترامپ می‌بینند؛ نمی‌خواهیم به ما تکیه کنند ولی به مردم خودشان تکیه داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: ما با کسی جنگ نداریم و جنگی شروع نکردیم صدام بود که با حمایت همین کشورهای عربی امارت، کویت، بحرین، عربستان و اردن به ایران حمله کرد و ما در مقام دفاع بودیم و حالا هم هستیم هرکسی و هر قدرت اهریمنی و شیطانی چشم طمع به جمهوری اسلامی داشته باشد هم چشمش را کور می‌کنیم و هم پایش را باقدرت خواهیم شکست و اجازه نمی‌دهیم توطئه‌های صهیونیستی، عبری-عربی و آمریکایی امنیت جمهوری اسلامی ایران، منافع و عزت ملی ما و عظمت جبهه مقاومت را به خطر بیندازد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه قرآن می‌فرماید هر ملتی برای خدا قیام و مجاهدت کند خداوند آن ملت را پیروز می‌کند افزود: ما در آن روزهای اول جنگ هیچ امکاناتی نداشتیم اما خدا را داشتیم و خداوند عنایت فرمود، امروز هم خدا به رهبر عزیز، ملت، نیروهای مسلح ما و همه فداکاران عرصه اسلام، ایمان و ولایت کمک و عنایت خواهد فرمود.

,

امام سجاد(ع) احیاگر ولایت اهل بیت بود/ حضرت زین العابدین(ع) یک الگوی حسنه در بعد عبادت و معارف

, امام سجاد(ع) احیاگر ولایت اهل بیت بود/ حضرت زین العابدین(ع) یک الگوی حسنه در بعد عبادت و معارف, امام سجاد(ع) احیاگر ولایت اهل بیت بود/ حضرت زین العابدین(ع) یک الگوی حسنه در بعد عبادت و معارف,

امام‌جمعه اراک در بخشی دیگر از خطبه‌ها با اشاره به سیره و زندگی حضرت امام زین‌العابدین (ع) گفت: امام سجاد (ع) یادگارهای بسیار گران‌سنگی دارند که در رأس آن‌ها امام باقر (ع) و اهل‌بیت (ع) هستند، یادگار دیگر امام سجاد صحیفه سجادیه است و این کتاب تا قیامت زبور آل محمد است، قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه گنجینه‌های معرفتی ما هستند و رساله الحقوق که نظام حقوقی اسلام است.

,

دری نجف‌آبادی ادامه داد: یکی از محورهای زندگی امام سجاد محور احیای ولایت امیرالمومنین (ع) و اهل‌بیت بود که در برابر همه توطئه‌های بنی‌امیه برای از بین بردن نام اهل‌بیت ایستادگی کردند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی زندگی امام سجاد در بعد عبادت و معارف را یک الگو و اسوه حسنه برای همه عنوان کرد و افزود: وجود نورانی، شخصیت و سیره عملی امام سجاد چراغ روشنی در آن دوره تاریک بود و شاید 30 سال امامت ایشان تلخ‌ترین و خشن‌ترین دوره‌های تاریخ اسلام است.

,

امام‌جمعه اراک همچنین به موضوع جشن عاطفه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: این جشن را در کنار پویش همدلی و مواسات داریم که باید همت کنیم تا بتوانیم حداقل‌ها را برای دانش آموزان خانواده‌های ضعیف فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه