اخبار داغ

اقدام شایسته خیر کهگیلویه وبویراحمدی؛

کمک 10 میلیارد ریالی در رزمایش کمک‌های مومنانه و احداث کلینیک درمانی توسط خیر کهگیلویه و بویراحمدی

کمک 10 میلیارد ریالی در رزمایش کمک‌های مومنانه و احداث کلینیک درمانی توسط خیر کهگیلویه و بویراحمدی
محمد دستاران خیر شایسته لنده ای در استان کهگیلویه وبویراحمد در سال های اخیر کمک های خوبی در راستای رفع محرومیت در مناطق کمتر توسعه یافته این استان داشته است که مهمترین آن مشارکت در کمک های مومنانه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد دستیاران خیر کهگیلویه و بویراحمدی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری، یک ملت عاشق، همدلانه پای کار آمد تا نشان دهد چگونه می‌توان یک‌صدا مهربانی، فداکاری و امید را ترسیم کرد. هدف  بنده از شرکت در این رزمایش در عمل به رهنمودها و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از ویوروس کرونا انجام گفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

وی با اشاره  رهنمود های مقام معظم رهبری حضرت آیت اله خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر حس نوع دوستی و همدلی و کمک به محرومین و مبارزه با شیوع بیماری کرونا که مشکلاتی را برای قشر آسیب پذیر جامعه بوجود آورده از اهدای 5000 بسته جهت اهدا با مناطق محروم  کهگیلویه بزرگ اشاره کرد و گفت: بسته های حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان را برای سرپرست خانوار های مستمند و مستحق به مبلغ دو میلیون ریالی تا سقف ده میلیون ریال اهدا نمود.

,

این خیر لنده ای گفت: در آینده نزدیک قصد احداث یک کیلنیک در شهرستان کهگیلویه و کمک به هوشمند سازی هر چه بهتر مدارس مناطق محروم این شهرستان را در دستور کار خواهیم داشت.

,

از دیگر کارهای خیر و عام المنفعه این خیر کهگیلویه و بویراحمدی می توان به نهضت خدمت رسانی به مناطق محروم کهگیلویه بزرگ در سالهای اخیر همچون ساخت مسجد ، هوشمند سازی مدارس ، ساخت غسالخانه ، ساخت سالن های کنفرانس نهادها و سازمانهای مردم نهاد، خرید آمبولانس و کمک های نقدی و خرید جهیزیه به زوج های جوان کمک بضاعت و کمک بلاعوض به بیماران صعب العلاج کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندان آبرومند اشاره کرد.

,

گفتنی است محمد دستیاران خیر شایسته هم استانی در سال های اخیر نقش به سزایی را در رفع محرومیت از کهگیلویه بزرگ ایفا کرده است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه