اخبار داغ

به دلیل ابتلا شدن به کرونا؛

حال عمومی مهران رجبی خوب نیست/ پزشکان اجازه صحبت و ملاقات نمی دهند

حال عمومی مهران رجبی خوب نیست/ پزشکان اجازه صحبت و ملاقات نمی دهند
طبق گفته مسئولان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان حال عمومی مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون خوب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مهران رجبی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که از چند روز پیش به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان بستری شده وضعیت مناسبی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,  مهران رجبی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که از چند روز پیش به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان بستری شده وضعیت مناسبی ندارد.,

پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در این باره به موج رسا گفت: این بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستانی که زیر نظر تامین اجتماعی بوده بستری است.

,

وی افزود: ما از حال مهران رجبی باخبریم اما مسئولان بیمارستان و مدیریت درمان تامین اجتماعی باید در این خصوص اظهار نظر کنند.

,

اکبر راشدین مدیر رابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به وضعیت مهران رجبی بازیگر مشهور کشور اظهار کرد: مهران رجبی از ۸ روز قبل در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان وابسته به تامین اجتماعی بستری است.

,

وی با اشاره به اینکه اینکه مهران رجبی به خاطر کرونا در بیمارستان بستری است، افزود: اکنون حال این بازیگر سینما و تلویزیون خوب نیست و پزشکان اجازه صحبت و ملاقات وی را نمی دهند.

,

مدیر روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان زنجان گفت: پزشکان به دلیل سرفه های پشت سر هم وی و وضعیت نامناسبش اجازه نمی دهد، کسی بتواند حتی تلفنی با وی صحبت کند.

,

راشدین با بیان اینکه خانم الهام صدر پزشک معالج مهران رجبی است، ادامه داد: در تلاشیم تا با بهبود وضعیت عمومی این بازیگر سینما و تلویزیون هماهنگی ها را برای مصاحبه و انتشار تصاویر وی انجام دهیم.

,

گفتنی است که مهران رجبی در سریال شهید شهریاری ایفای نقش می کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه