اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مطرح شد؛

با الگوی دفاع مقدس می‌توان بر مشکلات کشور پیروز شد/ جریان نفوذ یکی از مهمترین تهدیدات نرم در کنترل جمیعت است

با الگوی دفاع مقدس می‌توان بر مشکلات کشور پیروز شد/ جریان نفوذ یکی از مهمترین تهدیدات نرم در کنترل جمیعت است
در خطبه های این هفته نماز جمعه خراسان رضوی بر حل مشکلات معیشتی مردم و انتقال آرمان های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، نماز عبادی سیاسی جمعه در نقاط سفید خراسان رضوی برگزار شد و در خطبه های این هفته نماز جمعه خراسان رضوی بر حل مشکلات معیشتی مردم و انتقال آرمان های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

امام جمعه خلیل آباد:

, امام جمعه خلیل آباد:,

جریان نفوذ یکی از مهمترین تهدیدات نرم در کنترل جمیعت است

, جریان نفوذ یکی از مهمترین تهدیدات نرم در کنترل جمیعت است,

حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد ظهر امروز در خطبه نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: یکی از خطرناکترین جنگ ها بر علیه ایران اسلامی، جنگ جمعیتی است و یک پروژه دامنه دار و طولانی بر علیه کشورهای مسلمان و ملت ایران اسلامی محسوب می شود.

,

وی با بیان اینکه تردیدی نیست که در واقع ایران در نقطه اصلی هدف این جنگ نرم قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: از دلایل عمده این جنگ جمعیتی می توان به برنامه ریزی دراز مدت برای کاهش جمعیت اشاره کرد که آمریکا در سال های اخیر روش های امنیتی ملی خود در حوزه عملیات غیر نظامی را بر کنترل جمعیت برنامه ریزی کرده است و چون افزایش جمعیت به خصوص در شرق را یک تهدید امنیت برای خود می داند.

,

امام جمعه خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: بر اساس سیاست های دشمنان اقداماتی نظیر تبدیل کشورهای پر جمعیت به کم جمعیت و تجزیه آنها، ایجاد تشویق یا فشار بر کشورهای در حال توسعه یا کشورهای اسلامی برای کاهش جمعیت با اعمال نفوذ غیر مستقیم بر مدیران سیاسی، طرح توسعه دموکراسی، آزادی و حقوق بشر به ویژه برای زنان و جذب آنها به بازار کار و اشتغال، دخالت های مالی و ارائه خدمات مربوطه به نحوی که در شرایط تحریم ابزار کنترل جمعیت به وفور در دسترس همگان وجود دارد.

,

وی تهاجم فرهنگی و تغییر ارزش های جوامع در حال توسعه به ویژه جوانان از طریق تاکید اهمیت منافع مادی و حاکمیت اقتصادی بر برنامه ریزی های اجتماعی، تضعیف و تزلزل در ارزش های اسلامی و حقوق جامعه، تاکید بر منافع فردی بر منافع خانواده و اجتماع و ... از جمله برنامه های آمریکا برای کاهش جمعیت جوامع کمتر از توسعه برشمرد.

,

ناهیدی همچنین در ادامه با بیان اینکه استفاده ابزاری از دین و غفلت کارشناسان و عالمان دینی در توجیه و ترویج سیاست های کنترل جمعیت از جمله سیاست های دشمنان نظام اسلامی است، اذعان کرد: اقدامات دشمن با واسطه و بی واسطه اجرا شده و در حال اجرا است و جریان نفوذ یکی از مهمترین تهدیدات نرم در ایران در زمینه کنترل جمعیت است.

,

 

,

امام جمعه سبزوار:

, امام جمعه سبزوار:,

با الگوی دفاع مقدس می‌توان بر مشکلات کشور پیروز شد

, با الگوی دفاع مقدس می‌توان بر مشکلات کشور پیروز شد,

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه امام‌جمعه سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی و مدیریت مثال‌زدنی فرماندهان جنگ نشان داد که با مقاومت در برابر زورگویان پیروزی از آن ما خواهد بود اظهار داشت: مسئولان با الگو قرار دادن مدیریت در هشت سال دفاع مقدس می توانند کشور را از گزند مشکلات و تحریم‌ها برهانند.

,

وی بابیان اینکه پیروی از ولایت‌فقیه و مطیع بودن نیروها و مردم بود که این سبب شد که ایران پیروز میدان جنگ باشد تأکید کرد: امروز هم باید با گوش دادن به فرمان‌ها امام خامنه‌ای و مطیع امر ولایت بودن در مشکلات متعدد کشور را حل کرد.

,

مقیسه در ادامه با اشاره به اینکه دشمن باهدف از بین بردن انقلاب اسلامی در موقعیت حساس پس از انقلاب جنگ همه‌جانبه علیه ایران را آغاز کرد تصریح کرد: نقشه و هدف دشمن از ابتدا از بین بردن انقلاب بوده و مذاکره و امتیازدهی تنها بهانه‌ای بیش نیست.

,

امام‌جمعه سبزوار بابیان اینکه تنها راه پیروزی از معبر مقاومت خواهد گذشت افزود: در تمام مواردی که پس از انقلاب با آن روبرو شده‌ایم تنها جایی موفق بوده‌ایم که راه مقاومت را انتخاب کرده‌ایم

,

وی مدیرت جهادی را نمونه‌ای از کار در جنگ دانست و عنوان کرد: یک فرمانده نظامی هیچ‌گاه تنها بر اساس امکانات خودکار نمی‌کرد بلکه سعی در ایجاد ابتکارات و ایجاد راهکارهای نو بر اساس موقعیت موجود بود.

,

 

,

 

,
 
,

امام جمعه درگز در واکنش به گرانی های اخیر کشور؛

, امام جمعه درگز در واکنش به گرانی های اخیر کشور؛,

انسان احساس می‌کند اصلا دولتی وجود ندارد و کشور رهاست

, انسان احساس می‌کند اصلا دولتی وجود ندارد و کشور رهاست,

حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه درگز، در خطبه های نمازجمعه 28 شهریور ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ماه صفر را در ادامه محرم، ماه مصیبت و عزای اهل بیت دانست و اظهار داشت: ماه صفر مشهو به شوم و نحس بودن است لذا سفارش زیادی به پرهیز از انجام سفر و کارهای مهم و همچنین دادن صدقه برای دفع نحوست این ماه شده است؛ گشاده رویی با خانواده، امر به معروف و نهی از منکر و برداشتن خار و خاشاک از راه مردم و ... از مصادیق دیگر صدقه هستند.

,

وی در ادامه با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) عنوان کرد: 4 خصلت است که اگر انسان به انجام آنها مداومت ورزد، دائم خیر و رحمت و برکت خدا همراه او خواهد بود؛ ایمان قلبی به خدا، شکرگزاری بابت نعمات بسیار زیاد خداوند، استغفار از گناهان و دعا و راز و نیاز با خدا از جمله این صفات و خصلت ها هستند.

,

امام جمعه درگز گفت: دفاع مقدس اگرچه هزینه های زیادی از جمله فداشدن بهترین فرزندان کشور را داشت اما فرصتی بود که امام راحل به عنوان یکی از برکات الهی از آن یاد کردند؛ صدور انقلاب به جهان، اثبات مظلومیت ایران و ستم متجاوزان، شکستن ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب، شناختن دوستان و دشمنان، خودباوری، وطن دوستی و ... از جمله برکاتی بود که در دفاع مقدس نصیب این کشور شد.

,

حجت الاسلام ایروانی تصریح کرد: ترامپ از سریال آشکارسازی روابط با برخی کشورهای منطقه در حال دنبال کردن اهداف تبلیغات انتخاباتی است؛ اما دولت های به اصطاح غیرت عربی بدانند با خیانت به ملت فلسطین، فقط نابودی خود را سریع تر کرده و این کار آنها نتیجه ای جز خسارت و زیان ندارد.

,

وی با انتقاد از وضعیت لجام گسیخته گرانی ها در کشور تاکید کرد: با این وضعیت بی تدبیری دولت، انسان احساس می کند اصلا دولتی وجود ندارد و کشور رهاست؛ گویا مسئولین با این کارها مردم را سر کار گذاشته اند؛ چرا وزرا و دولت و مجلس فکری به حال این ملت نمی کنند؟ این بی تدبیری ها درد آور است.

,

امام جمعه درگز خاطرنشان کرد: متاسفانه با این وضعیت، تولید کننده و کشاورز ما فلج شده و به حال خود رها شده اند و فقط دلالی می صرفد؛ نباید وضع کشور آنقدر خراب شود که معاون اول رئیس جمهور برای موضوع تخم مرغ جلسه بگذارد؛ امیدواریم خدای متعال در مدت زمان باقی مانده اراده و همتی به مسئولین بدهد و الا آتش خشم و نفرین این مردم در قیامت به بدترین شکل دامن مسئولین بی تدبیر را خواهد گرفت.

,

 

,

 

,

امام جمعه سرخس:

, امام جمعه سرخس:,

دفاع مقدس نمایشگاهی برای موج اسلام خواهی شد

, دفاع مقدس نمایشگاهی برای موج اسلام خواهی شد,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: به برکت قیام خونین امام حسین علیه‌السلام و توسل به ایشان در دفاع مقدس پیروز شدیم.

,

امام جمعه سرخس افزود: جوانان این مرز و بوم با سربند یا زهرا، یا اباالفضل و یا حسین علیه‌السلام به جبهه‌ رفتند و پرچم حسینی را برافراشتند و دلاورمردی‌های آن‌ها جهان را مبهوت کرد.

,

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس، دفاع علیه متجاوز و اثبات اسلام ناب و سراسر برکات بود.

,

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: در دفاع مقدس انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم و چهره تزویر جهانخواران را کنار زدیم و دوستان و دشمنانمان را شناختیم.

,

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: ریشه پربار انقلاب اسلامی در دفاع مقدس محکم‌تر شد و ثابت کردیم که باید روی پای خودمان بایستیم.

,

امام جمعه سرخس اضافه کرد: در دفاع مقدس با مدد الهی در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستادیم و آن‌ها را شکست دادیم.

,

وی عنوان کرد: در دفاع مقدس ثابت کردیم که ملت امام حسین شکست ناپذیر است و روحیه انقلابی و جهادی ما در دفاع مقدس ارتقا پیدا کرد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: با شعار هیهات من الذله امام حسین علیه‌السلام نگذاشتیم یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی به دست دشمنان بیفتد.

,

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: دفاع مقدس نمایشگاهی برای ترویج موج اسلام خواهی شد.

,

امام جمعه سرخس در ادامه با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است، گفت: دشمن امروز به دنبال جنگ‌های ترکیبی علیه جمهوری اسلامی است.

,

وی افزود: در حوزه سلامت نیز دشمن به دنبال این است از نمد برخی از کاستی‌های عرصه سلامت، کلاهی برای خودش ببافد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: مشکلات معیشتی هم مسئله‌ای است که دشمن به دنبال این است تا از آن به نفع مقاصد خودش بهره ببرد و بخشی از این مشکلات به دلیل سوء مدیریت است.

,

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به آشکارسازی روابط امارات و بحرین با رژیم منحوس صهیونیستی تاکید کرد: این خیمه شب بازی‌ها، دست جبهه مقاومت را در منطقه قوی‌تر می‌کند و به زودی حکام فاسد عربی طعم شکست را خواهند چشید.

,

امام جمعه سرخس در ادامه با اشاره به حادثه مرگبار اخیر جاده سرخس تاکید کرد: به مسئولان برای چندمین بار توصیه می‌کنم تا نسبت به رفع سریع مشکلات جاده و بیمارستان شهرستان که با سلامت مردم سر و کار دارند، اقدام کنند.

,

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان گفت: جاده سرخس، جاده مرگ است و باید در اولویت بودجه‌های شهرستان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه