اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در کرج؛

کمر اتحاد شیاطین عالم در برابر جبهه ۴۱ ساله انقلاب خم شد/ پایبندی مسئولین به قانون اساسی؛ لازمه حل مشکلات مردم

کمر اتحاد شیاطین عالم در برابر جبهه ۴۱ ساله انقلاب خم شد/ پایبندی مسئولین به قانون اساسی؛ لازمه حل مشکلات مردم
سردار علی فدوی گفت: ۴۱ سال و ۷ ماه از پیروزی انقلاب می گذرد و اتحادهای شیاطین عالم قدرت ها را به کار گرفته اند اما کوچکترین پیروزی را به دست نیاورده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بیستمین گردهمایی یادگاران 8 سال دفاع مقدس که شامگاه جمعه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار شد، گفت: همایش های این چنینی رنگ و بوی دنیا ندارد و از حال و هوایی شهدایی برخوردار است، در نتیجه باید آن را به هر طریقی که ممکن است حفظ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار علی فدوی افزود: شهدا در مرتبه ای قرار دارند که اگر همه مردم دنیا در یک جا جمع شوند نمی توانند به مرتبه ای که خدا به شهید عنایت کرده اضافه کنند اما شهید می تواند ما را شفاعت کند زیرا خداوند این موهبت را به آنها اعطا کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس آیه 169 سوره آل عمران برای شهدا قرائت می شد، اظهار داشت: خداوند از زمانی که یک رزمنده برای جهاد نیت می کند تا زمانی که در عالی ترین رتبه شهادت قرار می گیرد احادیثی به پیامبر (ص) ابلاغ کرده اند، همچنین امام (ره) فرمودند شهید نظر به وجه الله نظر می کند.
,
 
,
سردار فدوی تصریح کرد: همان لحظه ای که شهید نیست عزیمت به جبهه دارد، خداوند ازادی از آتش را برای وی می نویسد، آرام بخش ترین چیزی که خدا برای شهدا به ارمغان آورده این است که به وی می گوید، من جانشین تو بین اهل بیتت هستم.
,
 
,
وی گفت: چه عنایت و موهبتی خداوند به بندگانش دارد که خود را جانشین بنده اش می داند، بنده ای که از خدایش اطاعت کرده و به جهاد رفته است، خداوند می فرماید هر که اهل بیت شهدا را خشنود کند مرا خشنود کرده است.
,
 
,
سردار فدوی با اشاره به اینکه خداوند می فرماید هر که خانواده شهدا را به خشم آورد، من را به خشم آورده است، افزود: شهدا در حضور پیامبر (ص) و حضرت ابراهیم (ع) هر صبح و شام بر خدای متعال نظر می کنند، در نتیجه علما و بزرگان تاکید می کنند که بهترین خواست شما از خدا باید این باشد که عاقبت به خیر شوید. 
,
 
,
وی اظهار داشت: امروز در این دنیای پر تلاطم که هر لحظه نمادی از جبهه حق انقلاب اسلامی و جبهه باطل شیطان بزرگ آمریکا و هم پیمانانش بروز پیدا می کند، دائما باید همه کمک هایی که در اختیار ما است را طلبید تا عاقبت به خیری نصیب ما بشود.
,
 
,
سردار فدوی با اشاره به اینکه 31 شهریور 99 چهلمین سال شروع دفاع مقدس است، تصریح کرد: از همان لحظه ای که پیروزی انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد، صرفا به صورت سازمان یافته، 24 ساعت به ما حمله نشد، اما از 24 بهمن 57 سازمان یافته به انقلاب اسلامی حمله شد و بدون توقف 41 سال و 7 ماه است که دشمن در وجه باطل خود مصر است و به جبهه حق انقلاب اسلامی حمله می کند. 
,
 
,
وی گفت: هیچ مقطعی را غیر از زمان پیامبر (ص) نمی توان یافت که این حجم دشمنی و همبستگی جبهه باطل علیه جبهه حق وجود داشته باشد، اما از ابتدای انقلاب تا کنون حتی یک پیروزی نمی توانند بگویند اما ما زمانی که در جبهه حق انقلاب اسلامی می خواهیم از خوبی ها بگوییم، آنقدر طولانی است که روزهای زیادی را می طلبد.
,
 
,
سردار فدوی افزود: اگر به قائده ها و دستوراتی که خداوند داشته است همانند انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، عمل شود، وعده خدا حق است و در وعده خدا هیچگونه تخلفی را نمی توان دید. در قائده غلبه آمده است که دو حزب خدا و شیطان در دنیا وجود دارد و حزب سومی وجود ندارد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خداوند می فرماید همواره حزب خداوند پیروز است، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم اگر در حزب خدا باشیم در جبهه پیروز قرار داریم، برایند ما این است که نظام اسلامی و دلدادگان انقلاب اسلامی از شروع نهضت تا کنون، به شروطی که خداوند گذاشته، عمل کرده است.
,
 
,
سردار فدوی تصریح کرد: 200 هزار شهید یکی از عدله های محکم و قوی است که نشان می دهد  که انقلاب اسلامی به شرط های خدا عمل کرده است و در حزب خدا قرار دارد. باید علاوه بر تقوای الهی به تکالیفمان عمل کنیم تا خداوند به جبهه حق عنایت داشته باشد.
,
 
,
وی گفت: 41 سال و 7 ماه از پیروزی انقلاب می گذرد و اتحادهای شیاطین عالم قدرت ها را به کار گرفته اند اما کوچکترین پیروزی را به دست نیاورده اند، نه تنها در داخل کشور بلکه در دور دست هایی که دل ها در گرو انقلاب اسلامی است.
,
 
,
وی افزود: یمن امروز در محاصره کامل است اما این دلدادگان دور انقلاب اسلامی، هر چند روز یکبار توانمندی های جدیدی را از خود نشان می دهند و با وجود اینکه اسرائیل، عربستان، اروپا و ... علیه آنها می جنگند از عهده این قدرت برنیامده اند.
,
 
,
سردار فدوی با اشاره به اینکه جبهه باطل همه توانمندی های به ظاهر دنیایی را دارد اما از پس انقلاب اسلامی برنیامده است، اظهار داشت: خفت باری آمریکایی ها در مقابل کشورمان از سال 66 در خلیج فارس شروع شد، زمانی که به فرموده امام (ره) به خاک مذلت نشستند و دستشان را مقابل ایرانی ها بالا بردند.
,
 
,
وی تصریح کرد: دشمن در برابر کشوری که کمر خود را برای حرکت در راه دستورات الهی محکم کرده است، یارای مقاومت ندارد لذا شان انقلاب اسلامی مشکلاتی نیست که امروز گریبانگیر مردم شده است.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در خاتمه خاطر نشان داشت: مسئولین پای کار مردم نیامده اند، اگر مسئولی بر اساس قائده الهی حرکت کند و به قسم و قانون اساسی پایبند باشد،  پیروز خواهد شد.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه