اخبار داغ

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

توافق سران مرتجع عربی با اسرائیل، خنجر از پشت به آرمان‌های قدس و جهان اسلام است

توافق سران مرتجع عربی با اسرائیل، خنجر از پشت به آرمان‌های قدس و جهان اسلام است
سردار سنایی راد گفت: اقدام بحرین و امارات در راستای عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل، به مثابه خنجری است که از پشت به فلسطین و آرمان‌های قدس در جهان اسلام زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد در گفتگو با راه آرمان؛ به اقدام بحرین و امارات در جهت عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل اشاره کرد و گفت: آنچه که اتفاق افتاده در واقع رونمایی از مسئله ای است که پیش از این وجود داشته است و کشورهای عربی که در سطح دست دادن با رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند، از سال های قبل توافق، ارتباطات پنهانی داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: حکام عرب در شرایطی از این مناسبات رونمایی می کنند که دو کشور آمریکا و اسرئیل بیشترین نیاز را به این توافق نمایشی دارند که یکی برای انتخابات و دیگری به منظور فرار از پاسخگویی برای سو مدیریت و فشاد شخصی است.

,

وی با تأکید بر اینکه در این توافق چیزی جز نفرت نسبت به سران کشورهای عربی امارات و بحرین به وجود نخواهد آمد، عنوان کرد: این کشورها صرفا در نفرتی که جهان اسلام از رژیم صهیونیستی و آمریکا دارد، شریک شده اند.

,

سردار سنایی راد افزود: علائمی از شتاب زدگی در قبول توافق عادی سازی روابط وجود دارد؛ به گونه ای که حتی حکام عرب از متن توافق نامه اطلاع دقیقی ندارند؛ کما اینکه دو کشور امارات و بحرین تصور می کنند که رژیم صهیونیستی از الحاق کرانه باختری به سرزمین های اسرائیل انصراف داده است در حالی که این رژیم این کار به تأخیر انداخته است.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: اقدام صورت گرفته توسط دو کشور امارات و بحرین به مثابه خنجری است که از پشت به فلسطین و آرمان های قدس در جهان اسلام زده است.

,

وی ابراز کرد: باز شدن پای اسرائیل به منطقه برابر خواهد بود با نا امنی هایی که از خصلت توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی ریشه می گیرد؛ بنابراین آنچه که نصیب سران مرتجع عربی امضا کننده این توافق می شود، هزینه های سنگین مادی، معنوی و حیثیتی است.

,

سردار سنایی راد اظهار کرد: با توجه به بدعهدی رژیم صهیونیستی و خصلت های جنایتکارانه و تروریستی این رژیم مشخص نیست که این توافق دوام بیاورد؛ کما اینکه قبل از این توافق،بازگشایی سفارت خانه های این رژیم در کشورهای مختلف به دلیل اقدامات اسرائیل و نفرت جهان اسلام از این رژیم، با تعطیلی مواجه شد.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: با توجه به اعتراضات مردم بحرین نسبت به توافق صورت گرفته، آینده این توافق مبهم است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی ترامپ به منظور جبران ناکامی های تکراری در سیاست خارجی و برای انتخابات آینده آمریکا و و ناکارآمدی که در مدیریت بحران کرونا داشته است، نیازمند این اقدام نمایشی در این مقطع هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه