اخبار داغ

شهردار حمیدیا خبر داد:

فضاسازی ویژه محرم در شهر حمیدیا/ تهیه چندین محتوای ویدئویی مناسب فضای مجازی

فضاسازی ویژه محرم در شهر حمیدیا/ تهیه چندین محتوای ویدئویی مناسب فضای مجازی
شاکری با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن مراسم محرم امسال به دلیل شیوع کرونا گفت: محدودیت های کرونایی که در برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال به وجود آمد موجب شد فضاسازی سطح شهر حمیدیا متفاوت تر و پر شورتر از سال های قبل اتفاق بیافتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ شهردار حمیدیا روز گذشته در جمع روحانیون این شهر با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن مراسم محرم امسال به دلیل شیوع کرونا گفت: محدودیت های کرونایی که در برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال به وجود آمد موجب شد فضاسازی سطح شهر حمیدیا متفاوت تر و پر شورتر از سال های قبل اتفاق بیافتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , یزدرسا؛,  شهردار حمیدیا روز گذشته در جمع روحانیون این شهر با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن مراسم محرم امسال به دلیل شیوع کرونا گفت: محدودیت های کرونایی که در برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال به وجود آمد موجب شد فضاسازی سطح شهر حمیدیا متفاوت تر و پر شورتر از سال های قبل اتفاق بیافتد.,

امیرشاکری افزود: همچنین در ماه محرم جهت غنای فضای مجازی مجموعه پنج قسمتی شمیم یاس و فیلم کوتاه دغدغه توسط واحد فرهنگی شهرداری تهیه و در فضای مجازی منتشر شد.

,

وی  اضافه کرد: تهیه و نصب بیلبورد با محتوای مرتبط با محرم و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و نیز راه اندازی بزرگ‌ترین تلویزیون شهری از جمله دیگر اقداماتی بود که شهرداری حمیدیا برای فضاسازی محرم انجام داد.

,

این مقام مسئول تهیه ویدئو کلیپ "فصل آگاهی" را یکی دیگر از اقدامات شهرداری حمیدیا دانست و تشریح کرد: این ویدئو برگرفته از نوحه سال 1393 هیات باغ گندم یزد است که مورد تقدیر رهبرمعظم انقلاب قرار گرفت.  همچنین سرود شمیم یاس نیز با همین هدف تهیه و منتشر شد.

,

در پایان این دیدار روحانیون شهرحمیدیا، از تلاش های شهردار حمیدیا در زمینه مقابله با کرونا و اجرای ویژه برنامه های محرمی تقدیر کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه