اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه محلات:

جلوگیری از فراموشی و تحریف دفاع مقدس از مهمترین وظایف است/ اجرای ۷۲ برنامه توسط سپاه محلات در هفته دفاع مقدس

جلوگیری از فراموشی و تحریف دفاع مقدس از مهمترین وظایف است/ اجرای ۷۲ برنامه توسط سپاه محلات در هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: جلوگیری از فراموشی فرهنگ دفاع مقدس و تحریف دفاع مقدس از مهمترین وظایف و رسالت ما است که همه برنامه ها و فعالیت هایی که در این حوزه انجام می شودند باید با محوریت تحقق این دو رسالت باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سرهنگ پاسدار حسین رضایی فرمانده سپاه ناحیه محلات شامگاه جمعه در نشست خبری اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل، گفت: دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است که امروز وظیفه داریم علاوه بر اینکه به نحو احسن از این گنجینه در برابر مقاطعی که انقلاب با آن مواجه می شود به خوبی استفاده کنیم باید آن را به نسل جوان منتقل کنیم چراکه مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس امروز می تواند راهگشا امورات مختلف باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: امروز دو وظیفه مهم در قبال دفاع مقدس داریم که این دو وظیفه از مطالبات مقام معظم رهبری است و هم کمترین کاری است که می توانیم در قبال امام، شهدا و رزمندگان انجام دهیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه محلات اظهار کرد: جلوگیری از فراموشی فرهنگ دفاع مقدس و تحریف دفاع مقدس از مهمترین وظایف و رسالت ما است که همه برنامه ها و فعالیت هایی که در این حوزه انجام می شودند باید با محوریت تحقق این دو رسالت باشند.

,

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۷ کمیته در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان محلات تشکیل شد،گفت: کمیته بسیج و مشارکت‌های مردمی با مدیریت سپاه ناحیه محلات در این هفته قریب به ۷۲ برنامه را تدوین کرده که از این تعداد ۴۰ برنامه شاخص است.

,

رضایی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما قوی هستیم» است،گفت: برنامه‌ها با یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود و با توجه به شرایط خاص کرونایی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تلفیق فضای مجازی و حقیقی اجرا می‌شوند.

,

وی افزود: برگزاری جلسه شورای اداری،  آبروی محله افتخار کوچه ها، فضاسازی شهرستان محلات، برگزاری نشست‌های روشنگری در فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی ، رژه موتوری و خودرویی، برگزاری ۲  یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

,

فرمانده سپاه ناحیه محلات ادامه داد: سرکشی از ۴۰ رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس، برگزاری همایش یادگاران شکوه ایثار، مهر شهدا، روایت پایداری و... از دیگر برنامه‌هایی است که در شهرستان محلات اجرا می‌شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:  تمام برنامه‌هایی که در این هفته پیش‌بینی شده، در راستای تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه است و تلاش شده تا امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌ها با گستردگی بیشتری در فضای مجازی اجرا شود تا از این ظرفیت بتوانیم در راستای مقابله با هجمه دشمنان بهره مناسب ببریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه