اخبار داغ

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان خبر داد؛

رشد 97 درصدی ارزش معاملات بورس زنجان

رشد 97 درصدی ارزش معاملات بورس زنجان
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: ارزش مجموع معاملات سهام این منطقه در هفته گذشته بیش از 3 هزار و 896 میلیارد ریال بود که نسبت به هفته ماقبل آن 97 درصد رشد یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی معاملات هفته گذشته در مجموع 182 میلیون و 811 هزار و 916 سهم و حق تقدیم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این معاملات توسط 23 کارگزار بورس دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) انجام شده است، خاطرنشان کرد: از میان شرکت‌های معامله‌شده 71 درصد به خرید و 29 درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

,

نجفی افزود: ارزش مجموع خرید سهام در این مدت بیش از 2 هزار و 759 میلیارد و 481 میلیون ریال و مجموع ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از یک هزار و 137 میلیارد و 3 میلیون ریال بوده است.

,

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: هم‌اکنون 47 شعبه کارگزاری در سطح استان فعالیت می‌کنند و توسعه شعبات کارگزاری فقط مربوط به زنجان نبوده بلکه برای دسترسی تمام آحاد جامعه به‌ویژه اقشار دورافتاده و روستاهای کم‌برخوردار نیز باید توسعه دهیم که در این راستا چند مورد در سطح شهرستان‌ها در شُرف بهره‌برداری است.

,

وی با اشاره به معاملات هفته ماقبل (15 تا 19 شهریورماه) اظهار داشت: طی این بازه زمانی 134 میلیون و 771 هزار و 117 سهم و حق تقدیم سهام در مجموع به ارزش بیش از یک هزار و 977 میلیارد ریال، داد و ستد شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه