اخبار داغ

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس:

طرح سوال از رئیس جمهور با امضای 70 نماینده مجلس اعلام وصول شد

طرح سوال از رئیس جمهور  با امضای 70 نماینده مجلس اعلام وصول شد
منصورعلی زارعی از بررسی چند طرح دوفوریتی در حوزه اقتصادی در مجلس خبر داد و گفت: طرح سوال از رئیس جمهور با امضای 70 نماینده مجلس اعلام وصول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، منصورعلی زارعی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح گزارش فصلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مردم درباره گزارش‌های 100 روز مردم روی خوشی ندارند و گزارش‌های فصلی به مردم ارائه می کنم.

وی با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی نظام هستند و پاسخگوی مردم هستیم، بیان کرد: سعی کردیم با اطلاعات کافی وارد مجلس شویم و مبنای کار ما قانون است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مسائلی که در مجلس مطرح می شود در کمیسیون های تخصصی کار کارشناسی صورت می‌گیرد، ادامه داد: فضای کسب و کار و رفع مشکلات اقتصادی مردم اولویت اصلی مجلس است.

این مسئول مبنا و پایه اصلی کار در استان و مجمع نمایندگان تقسیم کار نظارتی برای بررسی پیشران های استان است، افزود: در حوزه‌های عمرانی و صنعت معدن باید بیشتر کار کنیم.

زارعی از تشکیل کارگروه های مختلف برای توسعه استان خبر داد و گفت: عدم نظارت‌ها شکاف عمیق اجتماعی را به وجود آمده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات اقتصادی را اولویت اصلی مجلس عنوان کرد و گفت: مجلس برای حل این مشکلات در هفته های اخیر طرح های دوفوریتی زیادی را تصویب کرده است.
 
زارعی با اشاره به اینکه طرح سوال از رئیس جمهور  با امضای 70 نماینده مجلس اعلام وصول شد گفت:برخی مدیران جرات کار کردن ندارند.

 وی با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در پی رفع معضل مراکز تولید در سرتاسر کشور هستند یادآور شد: تقویت مراکز تولید در کاهش نرخ بیکاری برکسی پوشیده نیست و از همین رو میتوان  با آمایش تولید به طریق گسترده در گام نخست مشکلات مراکز تولیدی را شناسایی کرد و سپس با برنامه ریزی اقتصادی معضلات را مرتفع کرد تا بتوان در سال جهش تولید، معضلات تولید کنندگان را به طریق ریشه ای مرتفع کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه