اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس خبر داد؛

نارصایتی مردم از بی‌مهری دانشگاه علوم پزشکی به حوزه درمان شهرستان خدابنده

نارصایتی مردم از بی‌مهری دانشگاه علوم پزشکی به حوزه درمان شهرستان خدابنده
حسینی با اشاره به نارصایتی مردم خدابنده از بی مهری دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان این شهرستان گفت: حوزه درمان در خدابنده کمبودهای زیادی دارد که این موضوع مردم خدابنده را رنج می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکل خدمات درمانی در شهرستان خدابنده اظهار کرد: قیدار از حیث بهداشت و درمان کمبودهای زیادی دارد و نیاز به توجه مسئولان بهداشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در مورد نارضایتی مردم قیدار از حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: مردم ناراضی هستند چرا که بخش درمان در این شهرستان کمبودهای زیادی دارد.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس با تاکید براینکه در مراکز درمانی این شهرستان جراحی عمومی و پزشک عمومی وجود ندارد ابراز کرد: مطالبه مردم قیدار از مسئولان بهداشت و درمان به دلیل این کمبودها به حق است.

,

وی با اشاره به نبود پزشک جراح عمومی و عفونی در بیمارستان فعلی شهرستان قیدار ابراز کرد: متاسفانه در این شهرستان پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران در بیمارستان وجود ندارد و سوالی که در اینجا مطرح است این بوده که با این وضع اگر بیمارستانی هم ساخته می‌شود، چه خدماتی قرار است در آن ارائه دهند.

,

حسینی با تاکید براینکه به شدت نسبت به نبود خدمات پزشکی در شهرستان خدابنده مطالبه داریم و مردم نیز از این وضعیت ناراضی هستند ابراز کرد: در حال حاضر در این شهرستان با کمبود متخصص و نیروی انسانی در حوزه درمان مواجه هستیم.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر مشکلات شهرستان در خصوص ساختمان و بیمارستان در رده های بعدی قرار دارد چرا که نبود پزشک اولویت این شهرستان است.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس با بیان اینکه مردم خدابنده در درمان و تامین اجتماعی مورد بی توجهی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: به دلیل پرداخت نکردن کارانه به پزشکان باعث شده هیچ پزشکی در این شهرستان نماند که در این راستا به نظر می‌رسد در این شهرستان در حوزه درمان کوتاهی شده است.

,

حسینی تاکید کرد: به دلیل نبود پزشک خیلی از بیماران و مجروحین تصادفات در حین انتقال به زنجان جان خود را از دست می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه