اخبار داغ

اسماعیلی در گفت‌وگو با دانا:

اراده‌هایی مانع کنترل کرونا می شود/ دولت با وزیر بهداشت خود هم هماهنگ نیست

اراده‌هایی مانع کنترل کرونا می شود/ دولت با وزیر بهداشت خود هم هماهنگ نیست
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت نه تنها با مجلس بلکه با وزیر بهداشت خود نیز در مسئله بازگشایی مدارس هماهنگ نیست گفت: آموزش و پرورش هم متاسفانه متاثر از برخی تصمیمات است.
[

مهدی اسماعیلی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره اقدام دولت در بازگشایی مدارس و موج سوم کرونا گفت: از ابتدا گفتیم که کرونا شوخی بردار نیست و در شرایطی که کارشناسان نمی توانند در مورد زمان مهار آن پیش بینی دقیقی داشته باشند راهی جز ادامه محدودیت ها وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه به نظر می رسد یک اراده ای در دولت وجود دارد که اجازه نمی دهد مسیر کنترل کرونا راه درست را طی کند ادامه داد: شرایط برای بازگشایی مدارس بسیار نامناسب است و حضور دانش آموزان در کلاس های درس مخاطره آمیز است.

,

نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس با مجلس چندان هماهنگ نبودند عنوان کرد: بعد از اینکه اعلام شد مدارس در کل کشور به طور حضوری تشکیل شود اعتراض خود را اعلام کرده و گفتیم که این تصمیم منطقی و علمی نیست.

,

اسماعیلی با اشاره به اینکه اعلام شده حضور در مدارس اختیاری است گفت: در این ادعا هم حرف داریم چون گزارش هایی که به دست ما می رسد حاکی از آن است که در برخی مناطق بدون توجه به شرایط موجود مدیران مدارس کلاس ها را به صورت صد در صد حضوری برگزار می کنند و هیج نظارتی بر آن نیست.

,

نماینده مردم میانه با اشاره به اینکه کلاس های حضوری برای دانش آموزان خطر آفرین است گفت: این در شرایطی بود که تنها برخی نقاط در کشور شرایط بحرانی داشت اما در حال حاضر با اعلام ستاد ملی کرونا تمام نقاط کشور به صورت قرمز و بحرانی در آمده است.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه همچنان بر این باوریم که باید کلاس های حضوری تعطیل شوند گفت: به نظر می رسد دولت برای آنکه نتوانسته امکان آموزش مجازی را برای همه دانش آموزان فراهم کند با فرا رو به جلو صورت مسئله را پاک می کند در حالی که جان فرزندان ما در تمام نقاط کشور مهم است.

,

اسماعیلی با اشاره به اینکه باید همه دستگاه ها از آموزش و پرورش برای ایجاد امکانات آموزش مجازی کمک کنند تصریح کرد: شاد باید به صورت کامل اجرا شود تا ضمن آموزش دانش آموزان سلامت آنها نیز حفظ شود.

,

وی با اشاره به اینکه دولت نه تنها با مجلس بلکه با وزیر بهداشت خود نیز در مسئله بازگشایی مدارس هماهنگ نیست گفت: آموزش و پرورش هم متاسفانه متاثر از برخی تصمیمات است اما برای یک تصمیم عقلانی باید همه بخش ها از جمله مجلس و دولت به طور هماهنگ عمل کنند تا آموزش و پرورش فدای برخی اقدامات عجولانه نشود که امروز یک تصمیم گرفته و فردا خلاف آن عمل شود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه