اخبار داغ

وقتی جان ها فدای بی خیالی مردم شد؛

کرونا با مرگ 1063، بر شانه‌های البرز سنگینی می‌کند

کرونا با مرگ 1063، بر شانه‌های البرز سنگینی می‌کند
در نامساعد بودن وضعیت کرونا در البرز همین بس که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از بستری شدن 519 نفر به دلیل ابتلا به کووید 19 در بیمارستان خبر داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، روز گذشته 28 شهریور بود که ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در تشریح وضعیت این روزهای کرونا در کشور اعلام کرد، دیگر رنگ معنا ندارد و سراسر اسران در وضعیت قرمز به سر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حال و روز جاده های چالوس و دیگر محورهای مواصلاتی البرز که با کوچکتربن تعطیلی راهی برای سوزن انداختن ندارد، گواهی بر این ادعای حریرچی می تواند باشد، مسافرت هایی که نشان می دهد مردم بی خیال کرونا شده اند.
,
 
,
شاید مردم فراموش کرده اند که کادر درمان همچنان با سختی های ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنند و شبشان را در پرستاری از بیماراتی به صبح می رسانند که هر لحظه کووید 19 برایشان یک سال می گذرد.
,
 
,
در نامساعد بودن وضعیت کرونا در البرز همین بس که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از بستری شدن 519 نفر به دلیل ابتلا به کووید 19 در بیمارستان  خبر داده است و می گوید؛ از دیروز تا امروز ۲۹ شهریور ۸۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌ اند.
,
 
,
بر اساس اعلام محمد فتحی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 16 هزار و 940 نفر با علائم مشکوک، متحتمل و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری شده و ۱۵ هزار و ۳۴۸ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند.
,
 
,
و اما از 519 بیمار بستری شده در مراکز درمانی، 277 نفر قطعا گرفتار کرونا شده اند، متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شش بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در البرز به   ۱۰۶۳ نفر رسیده است.
,
 
,
امیدواریم بیان این آمارها بتواند برخی از مردم را از رفتارهایی که به شیوع کرونا می زند بازدارد و کشور را از بحرانی که ماه هاست با آن دست و پنجه نرم می کند برهاند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه