اخبار داغ

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار خبر داد:

رونمایی از دو کتاب حوزه مقاومت در هفته دفاع مقدس

رونمایی از دو کتاب حوزه مقاومت در هفته دفاع مقدس
حبیب شهنوازیان از برگزاری برنامه های متنوع همچون رونمایی از دو کتاب در حوزه مقاومت در هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: امسال به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس کمیته هنری، فعالیت های نمایشی و ادبیات دفاع مقدس زیر نظر شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در شهرستان بهار تشکیل شد که در این کمیته ادارات مختلف عضو بوده و هر یک برنامه‌های ویژه‌ای را به این مناسبت تدارک دیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شهنوازیان در ادامه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکسی از آثار عکاسان به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه تا ۶ مهرماه در مجتمع آیت الله بهاری برگزار خواهد کرد و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

,

وی همچنین از برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی در این هفته خبر داد و اظهار داشت: چندی پیش مسابقه کتابخوانی مردان خاکریز خورشید ، نوشته یکی از نویسندگان بومی شهرستان برگزار شد، که ۳۱ شهریور ماه مراسم اختتامیه این مسابقه با انتخاب ۴۰ نفر از شرکت کنندگان به پایان خواهد رسید.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در خصوص این مسابقه افزود: پیش‌بینی ما شرکت ۲۰۰ نفر از هم شهرستانی ها در این مسابقه بود اما هم اکنون حدود هشتصد پاسخنامه از استان‌های مختلف همچون تهران، تبریز قزوین و غیره به دست ما رسیده است که این تعداد برای ما نیز قابل توجه است.

,

این مقام مسئول در ادامه گفت: رونمایی از دو عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نوشته امیر نورانی و سید حسین حسینی از نویسندگان مقاومت شهر بهار از دیگر برنامه‌های این هفته است.

,

شهنوازیان اجرای خاطره گویی در کانون فرهنگی هنری شهرستان، نمایشنامه خوانی به مناسبت دفاع مقدس، برگزاری مراسم عصر شعر و نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس از کتب نویسنده های شهرستان و انجام تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در این هفته عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه