اخبار داغ

النصر با هوشیاری عقب نشسته بود

کریمیان: برای دیدن ایده های مربیگری محرم زمان نیاز داریم/ سرعت حلقه مفقوده بازی سپاهان است

کریمیان: برای دیدن ایده های مربیگری محرم زمان نیاز داریم/ سرعت حلقه مفقوده بازی سپاهان است
بازیکن سابق سپاهان گفت: برای دیدن ایده های مربیگری محرم زمان نیاز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کریمیان درباره آنالیز بازی سپاهان با النصر اظهار داشت: سپاهان در شروع جنگنده بود و نسبت به بازی قبلی در رده بالاتری بازی می کرد و کار بروی یک سوم دفاعی حریف را در دستور کار خود قرار داده بود. تیم النصر هم با بازیکنان حرفه ای که داشت با هشیاری عقب نشسته بود و توپ و فضا و میدان را در اختیار سپاهان قرار داده بود و چشم به ضدحملات داشت تا در فرصت های اندکی که داشت به گل برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به شرایط سپاهان با مربیگری محرم تاکید کرد: با آمدن ساکت به سپاهان روح جوانگرایی با آوردن محرم نویدکیا دمیده شد. بدو ورود او با بازی های آسیایی همراه بود. ما نمی توانیم ایده های مربیگری را در این بازی ها ببینیم و احتیاج به زمان داریم. در این بازی های اخیر شاهد فوتبالی مبتنی بر پاس های کوتاه تک ضرب، ارسالی از عقب زمین و عدم ارسال توپ های بلند و سانترهای زودهنگام بودیم.

,

کریمیان که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره ضعف زردها در این بازی گفت: مشکل اصلی ما در جاگیری بازیکنان در زمانی است که توپ نداریم؛ است. این نشان دهنده عدم تمرکز بازیکنان خط عقب تیم های ما است. همچنین سرعت حلقه مفقوده بازی سپاهان است. بخصوص در انتقال دفاع و حمله و شرح وظایف برای ارکان دفاعی لازم الاجرا نبود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه